کد خبر: ۳۶۷۵۰
تاریخ انتشار: ۱۹:۱۶ - ۲۴ مهر ۱۳۹۱

قاتل مرد 39 ساله در لامرد دستگیر شد

رئیس پلیس لامرد گفت: پس از دو ساعت تعقیب و گریز، نیروهای انتظامی این شهرستان قاتل مرد 39 ساله‌ای را که در بخش اشکنان به قتل رسیده بود، دستگیر کردند.

به گزارش شیرازه به نقل از فارس اکبر زلفی امروز در لامرد درباره قتل «ابراهیم - ر» 39 ساله ساکن بخش اشکنان شهرستان لامرد اظهار داشت: پس از انجام تحقیقات و تعقیب و گریز در کم‌تر از دو ساعت قاتل این شخص به همراه یک اسلحه شکاری در بالاده بخش بیرم از توابع شهرستان لارستان دستگیر شد.

وی با بیان اینکه مقتول «عباس - س» 25 ساله است، گفت: این شخص در اعترافات اولیه خود هدف از انجام این قتل را انتقام‌جویی اعلام کرد.

فرمانده نیروی انتظامی لامرد از دستگیری سارقان موتورسیکلت در شهر لامرد نیز خبر داد و گفت: با تلاش‌های شبانه‌روزی نیروی‌های انتظامی دو نفر از سارقان که اقدام به سرقت پنج موتورسیکلت در ورزشگاه‌های شهر لامرد کرده بودند، دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

وی اضافه کرد: دو نفر از خریداران موتورهای سرقتی نیز به همراه سارقان موتورسیکلت به صورت هم‌زمان دستگیر شدند.

زلفی در پایان از مردم شهرستان لامرد درخواست کرد تا نسبت به مجهز کردن تمام موارد حفاظتی وسایل نقیله خود، به ویژه موتورسیکلت اقدام کنند و در زمینه‌های پیشگیری از وقوع جرم مانند گذشته با نیروی انتظامی همکاری داشته باشند.

انتهای پیام/ص

برچسب ها: قاتل ، مرد ، لامرد ، دستگیر ، شیرازه
نظرات بینندگان