کد خبر: ۳۶۷۶۳
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۹ - ۲۵ مهر ۱۳۹۱

وقتی قادری از فوتبال می‌گوید

نماینده مردم شیراز در مجلس گفت: اگر بخواهیم درصعود به جام‌های مختلف آسیایی و جهانی نتایج مناسب بگیریم، باید برنامه‌ریزی بلند مدت داشته باشیم.

به گزارش شیرازه جعفر قادری در گفتگو با خانه ملت افزود: ممکن است این بازی را ببریم و سایر بازی‌ها را ببازیم یا بالعکس. راه برای ما زیاد است و نمی‌شود با یک برد، باخت یا تساوی صعود به جام جهانی را مشخص کرد.

نماینده مردم شیراز درمجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: ما می توانیم با توسعه علوم و تکنولوژی مدرن ورزشی، نه تنها جایگاه ایران را در آسیا بهبود بخشیم، بلکه به نحو کارآمد درعرصه جهان نیز افتخار آفرینی کنیم.

وی ادامه داد: امروزه ورزش در زندگی مردم دنیا نقش مهمی دارد و میلیونها نفربه آن اشتغال دارند. از این رو توجه به اخلاق ورزشی در میان تمام دست اندرکاران ورزش مسئله ای حائز اهمیت است.

قادری افزود: توسعه  ورزش هرکشور به کارایی و ترکیب بهینه بخش‌های مختلف اقتصادی اعم ازاستخدام مربی،‌ جلوگیری از فساد مالی و استفاده ازاستعدادهای نوجوانان بستگی دارد، زیرا افزایش شاخص  ورزشی کشوربا این  مزیت‌ها گره خورده است.

  نماینده شیراز تصریح کرد :‌بازی ایران - کره بازی حساسی است وانتظار می‌رود، استقبال خوبی ازآن صورت بگیرد. از طرف دیگر افرادی که برای تشویق در استادیوم حاضر می‌شوند، باید بدانند که بازیکنان تمام تلاش خود را به کار می‌گیرند و این مساله می تواند روحیه بازیکنان را به نحو چشمگیرافزایش دهد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس، یاد آور شد: به نظر من، وزیر ورزش باید به این  نکته مهم توجه کافی داشته باشد که، اگر وزارت ورزش قرار است در قالب گذشته حرکت کند و راه موجود را در پیش بگیرد،قطعا موفق نخواهد شد./

نظرات بینندگان