کد خبر: ۳۶۷۹۰
تاریخ انتشار: ۲۰:۰۲ - ۲۵ مهر ۱۳۹۱

جمعه‌بازار شیراز راه‌اندازی می‌شود

مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهرداری شیراز گفت: شهروندان شیرازی از اول آذر ماه امسال می‌توانند اجناس دست دوم خود را در محل جدید جمعه بازار شیراز به فروش برسانند.

 به گزارش شیرازه به نقل از فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهرداری شیراز، سعید دبیری اظهار داشت: به منظور جلوگیری از ترددهای غیرضروری و سفرهای درون‌شهری، این سازمان تمهیداتی اتخاذ کرده است تا ضمن ساماندهی محیط فعلی، شهروندان متقاضی فروش اجناس دست دوم و پرندگان، پس از ثبت نام در پایگاه اینترنتی سازمان میادین بتوانند اجناس و پرندگان خود را در محل جدید جمعه بازار واقع در بولوار خلیج فارس، ابتدای جاده نیروگاه به فروش رسانند سیکل ترکیبی بفروش برسانند.

وی افزود: یکی از معضلات شیراز وجود محلی مشهور به «بازار شیطان» بود که به دلیل عدم ساماندهی و نظارت، این بازارچه به محلی برای وقوع انواع جرم و مفاسد اجتماعی تبدیل شده بود که در راستای طرح ساماندهی مشاغل مزاحم، مکانی بدین منظور راه‌اندازی و مکان نامناسب قبلی جمع‌آوری و پاکسازی شده است.

دبیری از حمایت فرمانداری شیراز و نیروی انتظامی این شهر، مجموعه‌های کلانتری‌های منطقه، پلیس راهور و پلیس راه از این اقدام خبر داد.

انتهای پیام/ص

نظرات بینندگان