کد خبر: ۳۶۸۱۲
تاریخ انتشار: ۱۸:۴۷ - ۲۶ مهر ۱۳۹۱

تجمع بازاریان جهرم در اعتراض به هتک حرمت پیامبر (ص)

در پی اعتراض به هتک حرمت پیامبر اعظم (ص) جمعی از اصناف و بازاریان جهرم با تعطیل کردن مغازه‌های خود و تجمع در مسجد بازار شهر این اقدام اهانت‌آمیز آمریکایی را محکوم کردند.

به گزارش شیرازه به نقل از فارس از جهرم، رئیس اداره تبلیغات اسلامی جهرم بعدازظهر امروز در تجمع بازاریان این شهر به دلیل هتک حرمت به ساحت مقدس پیامبر اعظم (ص) اظهار داشت: یکی از رسالت‌های بازاریان حضور پررنگ در صحنه‌های دفاع از ارزش‌های دینی است و بازاریان جهرم نیز با تجمع اعتراض‌آمیز خود به دلیل هتک حرمت به پیامبر (ص) نشان دادند که همیشه تابع و پشتیبان ولایت و اهل بیت (ع) هستند.

حجت‌الاسلام محمدرضا حسینی افزود: دشمن قسم خورده به سرگردگی استکبار و رژیم صهیونیستی در پی ضربه زدن به توحید و نبوت در جامعه بوده تا کفر و شرک را ترویج دهد اما هیچ‌گاه موفق به این کار نمی‌شود.

وی ادامه داد: استکبار به رهبری آمریکا و هدایت صهیونیسم جهانی همواره به دنبال تضعیف اسلام و وارد کردن لطمه به این دین الهی است چرا که اسلام را مهم‌ترین مانع در مسیر اهداف استکباری خود می‌داند.

حسینی با بیان اینکه دشمنان اسلام با اقدامات زنجیره‌ای خود در اهانت به ارزش‌ها و مقدسات دین مبین اسلام نهایت استیصال و درماندگی خود را نشان دادند، خاطرنشان کرد: پیامبر گرامی اسلام (ص) بر قلمرو دل‌های مسلمانان حکومت داشته و در واقع با مهربانی و عطوفت خود، قلب‌ها را تسخیر کرده است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی جهرم تصریح کرد: در شرایط کنونی جهان و هجمه‌های ضددینی و مذهبی دشمنان؛ بحث اتحاد و همبستگی مسلمانان بیش از پیش احساس شده و این مهم ضربه‌ای محکم برای جنایتکاران است.

انتهای پیام/ص

نظرات بینندگان