کد خبر: ۳۶۸۸۹
تاریخ انتشار: ۱۹:۲۰ - ۲۹ مهر ۱۳۹۱

به‌زودي بليط هواپيما گران مي‌شود

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری در فرودگاه جهرم گفت: برای سازگاری با افزایش قیمت ارز به زودی بلیط هواپیما گرانتر می شود.

به گزارش شیرازه به نقل از ایسنا، حمیدرضا پهلوانی كه امروز به جهرم سفر كرده‌ بود، در گفت و گو با خبرنگار ایسنا در جهرم گفت: هواپیماهای جدید وارد ناوگان هوایی شده است و تعداد دیگری نیز به زودی وارد ناوگان می شود.

کاپیتان پهلوانی در خصوص برقراری پروازهای بحرین بیان کرد: پروازهای بحرین مشکلی نداریم این توافقات قدیمی وجود داشته و تنها شرط به صورت متقابل انجام شود و و نمایندگان شرکت های هواپیمایی باد استقرار پیدا کنند و ما منتظر هماهنگی بحرین هستیم.

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری با بیان اینکه نیازهای ارزی شرکت های هواپیمایی مهم است اظهار داشت: ما به خاطر رونق صنعت هواپیمایی نیازهای ارزی داریم که  اگر شرکت ها نیازهای خود را برطرف کنند ما فاکتوری برای افزایش نرخ بلیط ها نداریم اما عملا چیزی که هست باید قیمتها افزایش یابد، در این صورت با این مولفه های پیش رو سازمان هواپیمایی کشوری باید افزایش قیمت ارز سازگار کند.

پهلوانی افزود: تلاش می کنیم افزایش به نفع متعارف انجام شود و در حال رایزنی با مراکز مختلف هستیم تا به زودی این امر صورت گیرد.

وی از بیان درصد افزایش قیمت بلیط هواپیماها خودداری و اضافه کرد و افزود: این درصد افزایش زمان دیگری اعلام می شود.

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری در خصوص توسعه فرودگاه جهرم  گفت: بسترسازی در صنعت هواپیمایی خیلی مهم است در همین راستا ساختار اصلی اقتصادی جهرم نشان می دهد باید پروازها در جهرم شکل گیرد و شرط اساسی و تمام قضایای صنعت هواپیمایی حمایت مسئولین و حمایت مردم است اگر استقبال شود ما هم در همه سطوح کمک می دهیم.

وی اضافه کرد: در این سفر با حضور معاونین وزیر راه و شهرسازی مشکلات توسعه باند همچنین کمبود تجهیزات فرودگاه جهرم جهت رفع و برقراری پروازهای بیشتر بررسی می‌شود.

 

نظرات بینندگان