کد خبر: ۳۶۹۹۵
تاریخ انتشار: ۱۷:۴۰ - ۰۳ آبان ۱۳۹۱

توانمندی‌های صنعت فارس به نمایش گذاشته شد

پنج واحد صنعتی مطرح مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی در نخستین نمایشگاه ملی مصرف کالای ایرانی در قزوین به ارائه توانمندی‌ها و ظرفیت‌های بخش صنعت فارس پرداخته‌اند.

به گزارش شیرازه به نقل از فارس از شیراز، این نمایشگاه با هدف حساس‌سازی و توجه جامعه به مصرف کالای ایرانی و حمایت و ترویج فرهنگ استفاده از کالای ایرانی با حضور 130 شرکت مطرح کشور از امروز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی قزوین گشایش یافت.

مدیر توسعه بازار و امور بین‌الملل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس بعد از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: با حمایت این شرکت، پنج واحد صنعتی مطرح این استان در بخش‌های صنایع نساجی و پوشاک، محصولات خوشه صنعتی گلاب و عرقیات گیاهی میمند فارس، صنایع غذایی و آشامیدنی و تبدیلی و تکمیلی کشاورزی، صنایع شیمیایی و سلولزی و صنایع فناوری‌های نوین ساختمان به ارائه محصولات و کالاهای تولیدی پرداخته‌اند.

سید محمود قیومی افزود: علاوه بر آن شرکت شهرک‌های صنعتی فارس نیز با تهیه بروشور، کاتالوگ، کتابچه‌ها و توزیع آن در این نمایشگاه به معرفی توانمندی‌ها و ظرفیت‌های موجود در شهرک‌ها و نواحی صنعتی فارس، توانمندی‌های واحدهای صنعتی این استان در زمینه تولید محصولات ایرانی و نیز فرصت‌ها و ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری در شهرک‌های صنعتی فارس پرداخته است.

وی همچنین با اشاره به برگزاری همایش سراسری مصرف کالای ایرانی در حاشیه برگزاری این نمایشگاه گفت: این همایش در شش محور تخصصی برگزار و در آن در زمینه بررسی و شناخت وضع موجود و یافتن راه‌حل‌های توسعه بازار تولیدات داخلی و جلب مشارکت و بهره‌گیری از خرد جمعی و هم‌افزایی در تدوین راهبرد و برنامه عمل مصرف کالای ایرانی بحث و تبادل نظر می‌شود.

این مسئول تصریح کرد: شرکت شهرک‌های صنعتی استان فارس نیز سه مقاله به این همایش ارسال کرده است.

قیومی افزود: نمایشگاه و همایش سراسری مصرف کالای ایرانی تا پنجم آبان ماه در قزوین ادامه می‌یابد و همزمان با آغاز به کار این نمایشگاه غرفه‌های واحدهای صنعتی استان فارس با استقبال شرکت‌کنندگان و مسئولان قرار گرفت استاندار و جمعی از مدیران ارشد استان قزوین با حضور در غرفه‌های صنایع فارس با ظرفیت‌های صنعتی این استان آشنا شدند.

انتهای پیام/ص

نظرات بینندگان