کد خبر: ۳۷۰۰۱
تاریخ انتشار: ۱۷:۵۶ - ۰۳ آبان ۱۳۹۱

استفاده از همیاران محله در بررسی مشکلات شهری

شهردار جهرم گفت: سعی شده تا با حضور در محلات مختلف افرادی را شناسایی و جلسات مستمر و ماهانه‌ای را برای بررسی و رفع مشکلات با آنها داشته باشیم.

به گزارش شیرازه به نقل از فارس علیرضا صحرائیان امروز در جهرم اظهار داشت: رضایتمندی مردم از شهرداری سرلوحه تمام امور و برنامه‌ریزی‌های این ارگان بوده و برنامه‌های شهرداری جهرم بر مبنای این امر بنا نهاده شده است.

وی با اشاره به اینکه در راستای میزان رضایت‌مندی شهروندان جهرمی از شهرداری، یک تحقیق علمی و مطالعه میدانی انجام شده است، افزود: این امر با حضور کارشناسان خبره دانشگاهی در تمام نقاط شهر و به صورت نظرسنجی انجام شده است.

شهردار جهرم با بیان اینکه برنامه‌های شهرداری این شهر بر اساس خواسته‌های مردم تبیین شده است، ابراز داشت: در این نظرسنجی آیتم‌های مختلفی از مردم خواسته شده که نتیجه آن تبیین یک تحقیق علمی و پژوهشی بوده که بر این اساس نیازسنجی و اقدام شده است.

وی با بیان اینکه با حضور در مجالس عمومی مشکلات مردم را از نزدیک رصد می‌کنیم، بیان کرد: سعی شده تا با حضور در محلات مختلف افرادی را به عنوان همیار محله شناسایی کرده و جلسات مستمر و ماهانه‌ای را برای بررسی و رفع مشکلات با آن‌ها برگزار کنیم.

صحرائیان با بیان اینکه بررسی خواسته‌های مردم در کارگروه‌های مختلف ارزیابی و نتیجه‌گیری می‌شود، خاطرنشان کرد: مصوبات این کارگروه‌ها در یک برنامه زمان‌بندی یک ساله تدوین و متناسب با آن، سایر قسمت‌های شهرداری مامور به اجرا و عملیاتی شدن مصوبات می‌شوند.

شهردار جهرم عنوان کرد: این مجموعه سعی دارد تا با ارتباط مستقیم و غیر مستقیم با مردم موجبات رضایت‌مندی آنها را فراهم کند.

انتهای پیام/ص

نظرات بینندگان