کد خبر: ۳۷۰۵۲
تاریخ انتشار: ۱۸:۱۳ - ۰۵ آبان ۱۳۹۱

انقلاب ارزان به دست نیامده که ارزان برود

امام جمعه موقت شیراز گفت: این انقلاب ارزان به دست نیامده که ارزان از دست برود.

به گزارش شیرازه به نقل از فارس از شیراز، حجت‌الاسلام ابوفاضل رضوی اردکانی در خطبه‌های نماز عید سعید قربان امروز شیراز اظهار داشت: دهم آبان سالروز شهادت آیت‌الله قاضی طباطبایی نخستین شهید محراب به دست منافقان است.

وی افزود: این شهید نخستین امام جمعه از سلسله ترورهای منافقان کوردل بود و پس از وی آیات عظام صدوقی، مدنی، دستغیب و اشرفی نیز جان خود را در راه حفظ ارزش‌های نظام و انقلاب گذاشتند.

خطیب موقت نماز جمعه شیراز اضافه کرد: آمریکای جهان‌خوار اکنون تروریست‌ها و قاتلان این شهدای بزرگوار را از لیست تروریستی خارج کرده و ثابت می‌کند که تا چه حد با نظام و انقلاب ملت ایران دشمن است.

وی بیان کرد: همگی ما در حفظ این انقلاب مسئول هستیم و باید هر آنچه که از دستمان می‌آید برای خنثی‌کردن توطئه‌های دشمن انجام دهیم.

رضوی تصریح کرد: دشمن اکنون با تمام قوا جنگ اقتصادی را شروع کرده و مسئولان باید با همت و تلاش و تدبیر نگذارند اقشار ضعیف کشور دچار مشکل شوند.

وی با بیان اینکه این گردنه نیز مانند مصائب قبلی می‌گذرد، افزود: زمستان می‌گذرد و روسیاهی برای دشمن می‌ماند و روسفیدی برای مسئولانی که در حل مشکل اشتغال، مسکن و گرانی موفق عمل کنند.

رضوی در ادامه با اشاره به سالروز شهادت محمد حسین فهمیده و روز نوجوان خاطرنشان کرد: تمام اقشار این ملت از پیر و جوان آماده جانفشانی برای انقلاب و نظام هستند و اگر دشمن بخواهد دست از پا خطا کند نوجوانان ما با تمام قدرت مانند گذشته در میدان دفاع آماده هستند.

وی در فراز دیگری از خطبه‌ها به تشریح نامگذاری عید سعید قربان تا غدیر به عنوان دهه امامت پرداخت و رابطه اخلاص و عبودیت قربان را با وحدت و ولایت غدیر تشریح کرد.

به گزارش فارس، مردم مسلمان شیراز در این روز، نماز عید سعید قربان را به همراه آیین عبادی سیاسی جمعه برگزار کردند.

انتهای پیام/ص

برچسب ها: انقلاب ، ارزان ، شیرازه
نظرات بینندگان