کد خبر: ۱۶۲۷۳۱
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۵ - ۲۲ بهمن ۱۴۰۲
تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی، حضرت شاه‌چراغ (ع) در گفتگو با شیرازه:

انقلاب اسلامی در تارو پود مردم حضور دارد

تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی، حضرت شاه‌چراغ (ع) گفت: حضور پرشور مردم علامت این است که انقلاب اسلامی در تاروپود مردم حضور دارد و انقلاب اسلامی متعلق به مردم بوده و است.

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه تحلیلی خبری« شیرازه»، ابراهیم کلانتری تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی، حضرت شاه‌چراغ (ع) امروز ۲۲ بهمن‌ماه ضمن گرامیداشت این روز در گفتگو با خبرنگار این رسانه گفت: حضور پرشور و پر برکت مردم شیراز در راهپیمایی ۲۲ بهمن شاهد بودیم و این نشان‌دهنده این است که مردم دارای بصیرت، زمان‌شناسی و ولایت‌مداری مردم است که ما حضور مختلف مردم پیر، جوان، خردسال، زنان و مردان را شاهد هستیم.

وی افزود: حضور پرشور مردم علامت این است که انقلاب اسلامی در تاروپود مردم حضور دارد و انقلاب اسلامی متعلق به مردم بوده واست.


کلانتری خطاب به مسئولین ادامه داد: وقتی حضور پر شور مردم را شاهد هستیم و مردم سنگ تمام می‌گذارند یقیناً وظیفه مسئولین هم بیشتر می‌شود و هر فردی در هر جای این کشور مسئولیتی دارد باید با تمام وجود تلاش کند، گره از کار مردم باز کند و امید را به دل مردم روزبه‌روز افزایش دهد و این حرکت انقلابی و جهادی است که قطعاً حرکت جهادی می‌تواند جامعه را به سمت رشد و تکامل ببرد.


انتهای خبر/224224

نظرات بینندگان