کد خبر: ۳۷۱۳۳
تاریخ انتشار: ۰۰:۲۶ - ۱۲ آبان ۱۳۹۱

دانش‌آموزان خرامه در اعتراض به هتک حرمت پیامبر (ص) راهپیمایی کردند +تصویر

دانش‌آموزان مدارس دخترانه و پسرانه خرامه با شرکت در راهپیمایی ، هتک حرمت به ساحت مقدس آخرین پیامبر الهی حضرت محمد(ص) را محکوم کردند.

به گزارش شیرازه به نقل از صدای خرامه ،صبح روز دوشنبه با تجمع دانش آموزان ،فرهنگیان و مسئولان شهرستان در مدرسه شهید بهشتی خرامه به مناسبت آغاز هفته بسیج دانش آموزی و محکوم کردن هتک حرمت به ساحت مقدس پیامبر اعظم (ص) ، با راهپیمایی و سردادن شعارهای ضد صهیونیستی و ضد آمریکایی، انزجار خود را از این حرکت استکبار اعلام کردند.

رئیس اداره آموزش و پرورش خرامه در این مراسم طی سخنانی ضمن محکومیت هتک حرمت به ساحت مقدس پیامبر اعظم (ص) اظهار داشت: امروز دشمن با جنگ نرم و با عناوین مختلف فعالیت‌های ضدفرهنگی خود را انجام داده و صحنه جنگ را عوض کرده است.

حجت الاسلام قانعی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه خرامه نیز  با بیان اینکه حضور دانش‌آموزان در عرصه دفاع از دین مبین اسلام موجب ناامیدی دشمنان می‌شود، تصریح کرد: حضور مسلمانان جهان در عرصه‌های مختلف دفاع از کیان اسلام دلیل بر پویایی این دین مقدس است.

در پایان این راهپیمایی قطعنامه راهپیمایان قرائت شد که در بخشی از آن گفته شده که اهانت به ساحت مقدس پیامبر عظیم الشان(ص) گواه آشکاری بر ترس و واهمه دشمنان اسلام از موج گسترده بیداری اسلامی در منطقه و جهان است./224224


انتهای خبر/ص

نظرات بینندگان