کد خبر: ۳۷۱۳۵
تاریخ انتشار: ۰۰:۴۰ - ۱۲ آبان ۱۳۹۱

مراسم یادواره 32 شهید دانش آموز شهرستان خرامه برگزار شد

یادواره شهدای دانش آموز شهرستان خرامه در سالن حافظ دانشگاه پیام نور خرامه برگزار شد.

به گزارش شیرازه به نقل از صدای خرامه ، به مناسبت آغاز هفته بسیج دانش آموزی ، مراسم بزرگداشت 32 شهید دانش آموز شهرستان خرامه با حضور سردار مهدیار ، دوستدار مسئول بسیج دانش آموزی استان ،امام جمعه محترم شهرستان ، خانواده معظم شهدا ، بسیجیان و مسئولان شهرستان در سالن حافظ دانشگاه پیام نور خرامه برگزار شد.

در این مراسم در ابتدا با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید جلسه را آغاز و سپس مجری محترم برنامه محمد رضا صفری ، وصیت نامه تعدادی از شهدای دانش آموز قرائت شد.

حجت الاسلام قانعی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه خرامه ، در ابتدا با تشکر و خیر مقدم به خانواده معظم شهدا ، مسئولین و میهمانان این مراسم و تقدیر و تشکر از دست اندرکاران این مراسم سخنان خود را آغاز کرد.

ایشان با اشاره به مسئله مهم امنیت و اقتدار ایران اسلامی این چنین اظهار داشتند که : اگر امروز ما شاهد امنیت ، ابهت و قدرت و اقتدار ایران اسلامی در منطقه هستیم و هیچ ابر قدرتی به خود اجازه کوچکترین دست درازی به خاک کشورمان را نمیدهد همه را مدیون خون پاک شهدایمان هستیم .

اگر امروز در شهرستانمان و کشورمان شاهد رعایت حجاب از سوی دخترانمان ، رعایت تقوا از سوی پسرانمان و اینکه شاهد بسیجی بودن دانش آموزان و مسئولانمان هستیم همه بخاطر شهداست.

ما در صدر اسلام در واقعه غدیر کم کاری های را دیدیم که نتیجه آن واقعه کربلا و عاشورا شد ، اما دیگر دانش آموزان بسیجی و دیگر بسیجیان ما اجازه نخواهند داد که چنین اتفاقی تکرار شود.

در ادامه سردار مهدیار مسئول حوزه استانداری فارس ،  با قدردانی از مسئولین شهرستان و دیگر بسیجیان به خاطر برپایی این مراسم این چنین ادامه دادند : این جلسه ما را به دوران خوب دفاع مقدس و یاد شهدا کشاند.

امروز جوانان ما بایستی متوجه بعضی از مطالب بشوند و آن اینکه آثار شهدای ما چیست ؟ ، شهدا چگونه ما را هدایت می کنند ؟  ، چرا مردم و کشور با شهدا هم صدا هستند ؟ اینها را بایستی جوابگو باشیم ، تنها ایمان و اراده در میان جوانان بسیجی ما است که باعث پیروزی و اقتدار ما می شود.

سردار مهدیار این چنین ادامه دادند که : قدرت و جسارت دانش آموزان ، دانشجویان ، کاسبان جوری بود که همچنان تاثیرشان را به امروزه شاهد آن هستیم ، امروز صحنه جنگ تغیر کرده و ما بایستی توجه خود را بر این موضوع بدهیم و اجازه به دشمنان ندهیم تا در این عرصه نیز کاری کنند.

در پایان مراسم با اهدا لوحی از رشادت های سردار مهدیار تقدیر و تشکر به عمل آمد./224224

 

انتهای خبر/ص

نظرات بینندگان