کد خبر: ۳۷۱۴۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۵:۰۶ - ۱۲ آبان ۱۳۹۱

اخراج «نوری زاد» از نمایشگاه با شعار مرگ بر منافق +عکس

 نوری زاد بعد از طفره رفتن از مباحثه با جوانان، با شعار مرگ بر منافق، مرگ بر فتنه‌گر از نمایشگاه مطبوعات خارج شد.
به گزارش شیرازه به نقل از فارس، «محمد نوری زاد» از فعالین سابق مطبوعاتی جریان فتنه که صبح امروز در نوزدهمین نمایشگاه بین المللی مطبوعات و خبرگزاری‌ها حضور یافته بود با شعار مرگ بر ضد ولایت فقیه توسط مردم از نمایشگاه اخراج شد.
 
بر اساس این گزارش، نوری‌زاد با حضور در نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات و خبرگزاری‌ها با تعدادی از جوانان که می‌خواستند با وی درباره تقابل روشنفکری و پوپولیسم، تلورانس و اخلاق رسانه ای مباحثه کنند، مواجه شد.
 
 
 
وی از پاسخ به سؤالات مختلف خبرنگاران درباره اینکه منش معرفتی و افعالی او چیست، طفره رفت و تنها گفت"من انسانم".
 
گروهی از بازدید کنندگان که شاهد طفره نوری زاد در مباحثه با جوانان و خبرنگاران بودند،با سردادن شعار آمریکایی برو بیرون، مرگ بر ضد ولایت فقیه، مرگ بر منافق و نوری‌‌زاد ، بی‌بی‌سی پیوندتان مبارک، این روزنامه نگار حامی فتنه را از مصلای تهران به سمت اتومبیل شخصی‌اش بدرقه کردند.
 
بر اساس این گزارش، هیچ‌گونه درگیری فیزیکی بین بازدیدکنندگان نمایشگاه با نوری زاد شکل نگرفت.
 
 
 
 
 
 
 
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
منصور
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۱۲ آبان ۱۳۹۱
0
چرا این کثافت ها رو توی جامعه عزیزمون راه میدن ؟ چرا با آبروی شهدا بازی می کنند ؟ چی کسی پشت این وقایع اسفناک قرار دارد ؟ لطفا اونو معرفی کنید .ممنون
ح
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۱۲ آبان ۱۳۹۱
2
منصور خان این چه طرز صحبت کردنه؟! هرکس یه عقیده ای داره! برید ببینید امام جعفر صادق (ع) به دهری ها - منکران وجود خدا ( نه منکران ولایت فقیه و ... ) - چجوری صحبت می کرد و چجوری متقاعدشون می کرد؟! برید ببینید چجور به یارانش که بد صحبت می کردن نهیب می زد؟!

اون عده ای هم که شعار دادن ظاهرا یه بلندگو هستند!