کد خبر: ۳۷۱۵۶
تاریخ انتشار: ۲۰:۰۴ - ۱۲ آبان ۱۳۹۱

تا آخرین قطره ی خون ایستاده ایم

آمریکا یک شکست خورده است و بیداری اسلامی به وجود آمده در کشور های اسلامی نشانه ی همین شکست آمریکا و استکبار است.

به گزارش شیرازه به نقل از جهرم تبصیر ملت همیشه در صحنه و انقلابی جهرم امروز با حضور گسترده ی خود در نماز دشمن شکن جمعه بار دیگر مشت محکمی بر دهان استکبار زدند .

حجه الاسلام و المسلمین لطف الله دژکام در خطبه های امروز نماز جمعه در خطبه ی دوم ضمن تبریک عیدالاکبر غدیر مردم را برای حضور در جشن غدیر که فردا در غدیریه با حضور آیت اله دکتر احمد بهشتی نماینده ی مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری برگزار می شود دعوت کرد .

دژکام با اشاره به روز مبارزه با استکبار جهانی به بیان معنای استکبار از زبان حضرت علی (ع) پرداخت و گفت: فردی که از فرمان کسی که خداوند دستور به اطاعت از او داده فرمانبری نکند مستکبر است .

خطیب جمعه جهرم ادامه داد:در همه حال ما مطیع امر رهبریم . در بحثی که برخی این روزها پیش کشیده اند مبنی بر مذاکره با آمریکا در صوتی که رهبری صلاح بداند این امر انجام می شود و گر نه ما نمی توانیم تصمیم بگیریم .

وی گفت: آمریکا یک شکست خورده است و بیداری اسلامی به وجود آمده در کشور های اسلامی نشانه ی همین شکست آمریکا و استکبار است.

این استاد دانشگاه با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری (دامه ظله ) در جمع دانش آموزان ،متلاتم کردن فضای جامعه را در این دوران خیانت خواند و خطاب به رهبر انقلاب بیان داشت:"آقا! همه ی مردم جهرم ، ولایتمداران ، دانش آموزان ،‌دانشجویان ، جوانان ، بسیجیان پردل جهرم که همیشه در صحنه بوده اند و همه و همه برای حفظ نظام و پیشبرد اهداف انقلاب تا آخرین قطره ی خون با ولایت ایستاده ایم ."

وی درپایان از بخش خصوصی خواست تا فعال تر پیش فعالیت های خود را دنبال کنند. 

انتهای خبر/ص

برچسب ها: آخرین ، قطره ، خون ، شیرازه
نظرات بینندگان