کد خبر: ۳۷۲۳۷
تاریخ انتشار: ۱۹:۳۶ - ۱۶ آبان ۱۳۹۱

برگزاری سومین نمایشگاه خوشنویسی در داراب

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی داراب از برپایی سومین نمایشگاه خوشنویسی این شهرستان در بهمن ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش شیرازه به نقل از داراب آنلاین، هادی بصیری بعد از ظهر امروز در آیین گشایش نمایشگاه خوشنویسی این شهرستان اظهار داشت: در این نمایشگاه 35 تابلو از هشت هنرمند دارابی به خط نستعلیق، نسخ، ثلث و شکسته با موضوعات آزاد در معرض دید علاقمندان قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: این نمایشگاه از امروز به مدت یک هفته هر روزه از ساعت 9 تا 13 و 16 تا 22 پذیرای علاقمندان به هنر خوشنویسی است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی داراب افزود: داراب بیش از 70 خوشنویس دارد که 10 نفر از آنها موفق به دریافت گواهی‌نامه ممتاز و دو نفر نیز گواهی‌نامه فوق ممتاز شده‌اند.

وی گفت:‌ استاد حمید جابری و استاد امین البرزی دو نفر از خوشنویسان دارابی هستند که موفق به دریافت گواهی فوق ممتاز شده‌اند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی داراب بیان کرد: در سال جاری دو نمایشگاه خوشنویسی در داراب برپا شده و در دهه فجر نیز نمایشگاه سوم برپا می‌شود.

 در این نمایشگاه که به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان داراب برپا شده است، آثار سید جلال صدری، اصغر یزداندوست، امین البرزی، ابوذر البرزی، حمید جابری، رسول محمدی و جعفر ابراهیمی در معرض دید عموم قرار گرفته است.

انتهای پیام/ص

نظرات بینندگان