کد خبر: ۳۷۲۷۷
تاریخ انتشار: ۱۹:۱۷ - ۱۷ آبان ۱۳۹۱

دستان گرم بنیاد آفتاب بر سر بیماران سرطانی

نخستین موسسه خیریه حمایت از بیماران سرطانی با عنوان بنیاد آفتاب در لامرد راه‌اندازی شد.

به گزارش شیرازه به نقل از فارس رئیس هیئت مدیره بنیاد آفتاب شهرستان لامرد امروز در این شهرستان اظهار داشت: هدف از راه‌اندازی موسسه خیریه حمایت از بیماران سرطانی شهرستان‌های لامرد و مهر که با عنوان بنیاد آفتاب به صورت رسمی فعالیت خود را آغاز کرده است، حمایت از بیماران سرطانی مستمندی است که توانایی پرداخت هزینه‌های درمانی را ندارند.

سیدابراهیم سجادی افزود: در حال حاضر 25 بیمار سرطانی در سطح شهرستان لامرد توسط این موسسه خیریه شناسایی شده و به عضویت موسسه در آمده‌اند.

وی با بیان اینکه بیماری سرطان به جز درد، هزینه‌های مالی سنگینی نیز به همراه دارد گفت: هر فرد خیر می‌تواند با پرداخت ماهانه حداقل 100 هزار ریال عضو موسسه خیریه حمایت از بیماران سرطانی بنیاد آفتاب شود و به یاری بیماران سرطانی نیازمند بپردازد.

رئیس هیئت مدیره بنیاد آفتاب ادامه داد: با امید و آگاهی می‌توان بر بیماری سرطان غلبه کرد و هدف اصلی و متعالی موسسه خیریه حمایت از بیماران سرطانی شهرستان لامرد این است که بتوانیم به تمام بیماران سرطانی مناطق جنوبی استان فارس و حتی استان‌های جنوبی همجوار فارس نیز خدمات‌رسانی کنیم.

این مسئول به تشکیل کمیته‌های مختلف مرتبط با امور بیماران سرطانی اشاره کرد و بیان داشت: تاکنون مقدمات و برنامه‌ریزی‌های لازم به منظور تشکیل کمیته‌های موسسه خیریه حمایت از بیماران سرطانی بنیاد آفتاب که شامل چهار کمیته تخصصی با عنوان‌های پزشکی، مالی، تبلیغات و اطلاع‌رسانی و بانوان بوده، انجام شده است.

سجادی اضافه کرد: در چند هفته آینده این کمیته‌ها فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز می‌کنند.

رئیس هیئت مدیره بنیاد آفتاب در ادامه سخنان خود با دعوت از افراد خیر به منظور یاری رساندن هر چه سریع‌تر به بیماران مستمند سرطانی گفت: افراد نیکوکار می‌توانند به دفتر موسسه خیریه حمایت از بیماران سرطانی بنیاد آفتاب واقع در شهر لامرد، خیابان بسیج، ساختمان پزشکان، طبقه دوم مراجعه و در این موسسه خیریه ثبت نام کنند و عضو شوند.

انتهای پیام/ص

نظرات بینندگان