کد خبر: ۳۷۳۷۱
تاریخ انتشار: ۲۰:۰۷ - ۲۰ آبان ۱۳۹۱

تخصیص اعتبار به موقع به پروژه‌های راه‌سازی لارستان

مدیرکل نگهداری راه و ابنیه سازمان راهداری بر تخصیص اعتبار به موقع به پروژه‌های را‌هسازی لارستان تاکید کرد.

به گزارش شیرازه به نقل از فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی لارستان، عزیز فیلی در بازدید از عملیات راهداری محور لار - بستک، ورودی لار از سمت جهرم، چهار خطه کردن محور لار کورده و حذف گردنه نارنجی، اظهار داشت: فعالیت‌های بسیار خوبی در منطقه لارستان در حال انجام است و امیدواریم با پایان این پروژه‌ها شاهد پیشرفت چشم‌گیری در بحث راه باشیم.

وی در ادامه با بازدید از پروژه چهارخطه کردن لار ـ جهرم که جزو طرح‌های مهر ماندگار است گفت: پروژه‌های مهر ماندگار این حوزه استحفاظی جزو فعال‌ترین پروژه‌های کشور به حساب می‌آید که امیدواریم با تخصیص اعتبار به موقع، شاهد اتمام آنها در آینده‌ای نزدیک باشیم.

در ادامه مدیرکل راه و شهرسازی لارستان در مورد پروژه‌های مهر ماندگار گفت: در حال حاضر محور جهرم به لار در چهار قطعه به پیمانکار واگذار شده که از پیشرفت خوبی نیز برخوردار است.

حسن فدایی خاطرنشان کرد: امیدواریم با تأمین اعتبار به موقع بتوانیم نقش بسزایی در پیشرفت و آبادانی جنوب فارس داشته باشیم.

مدیرکل راه و شهرسازی لارستان خاطرنشان کرد: محور خنج ـ پل اسلام آباد به طول 68 کیلومتر یکی از مهم‌ترین پروژه‌های در دست اجرای این اداره کل است که با بهره‌برداری از این پروژه دسترسی مردم استان فارس به منطقه انرژی‌بر پارس جنوبی هموار می‌شود.

وی ادامه داد: در حال حاضر پیمانکاران در سه قطعه مشغول به کار هستند که حدود 23 کیلومتر آن آماده بهره‌برداری است.

فدایی در مورد تونل شهید باقری نیز ابراز داشت: پروژه حذف گردنه شهید باقری به طول 18.5 کیلومتر در حال انجام بوده که در این محور به دلیل وجود این گردنه صعب‌العبور تونلی به طول 2 هزار و 650 متر درحال احداث است.

این مسئول افزود: عملیات هدینگ این تونل به پایان رسیده و عملیات کف‌برداری آن شروع شده که با بهره‌برداری از آن که بزرگترین تونل جنوب کشور محسوب می‌شود، حدود 12 کیلومتر طول مسیر لامرد ـ شیراز کاهش می‌یابد و مردم این منطقه برای دسترسی به مرکز استان از مسیر هموار و مطمئن‌تری برخوردار می‌شوند.

انتهای پیام/ص

نظرات بینندگان