کد خبر: ۳۷۴۳۱
تاریخ انتشار: ۱۷:۳۱ - ۲۲ آبان ۱۳۹۱

فارس مینیاتوری از کشور است

معاون سیاسی امنیتی استاندار فارس گفت: استان فارس با جایگاه و سابقه علمی بالا مینیاتوری از کشور است.

به گزارش شیرازه به نقل از فارس از شیراز، کمال فیروزآبادی بعد از ظهر امروز در دومین اجلاس بین‌المللی مسئولان عالی‌رتبه حوزه مدیترانه شرقی سازمان جهانی بهداشت که در هتل همای این شهر برگزار شد، اظهار داشت: جایگاه بالای فارس در حوزه‌های مختلف علمی، پزشکی، انرژی و ... باعث شده است از این استان به عنوان کشوری کوچک یاد شود.

وی با اشاره به ظرفیت بالای پزشکی در استان فارس اظهار امیدواری کرد که برگزاری اجلاس بین‌المللی مسئولان عالی‌رتبه حوزه مدیترانه شرقی سازمان جهانی بهداشت بتواند در کشور‌های منطقه تاثیرگذار باشد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار فارس خاطرنشان کرد: استان فارس با سابقه تمدنی چند هزار ساله به عنوان پایتخت فرهنگی کشور همواره جایگاه بزرگان ادب بوده ‌است.

وی ادامه داد: شیراز به عنوان سومین حرم اهل بیت (ع) و با دارا بودن جایگاه برتر در حوزه‌های مختلف همواره برای سایر استان‌ها الگو بوده‌ است.

فیروزآبادی همچنین ابراز داشت: استان فارس از نظر جمعیتی چهارمین استان و از نظر تقسیمات کشوری از مجموع 31 استان در جایگاه نخست قرار دارد.

به گزارش فارس، دومین اجلاس بین‌المللی مسئولان عالی‌رتبه حوزه مدیترانه شرقی سازمان جهانی بهداشت به مدت سه روز در شیراز در حال برگزاری است.

انتهای پیام/ص

برچسب ها: فارس ، مینیاتور ، کشور ، شیرازه
نظرات بینندگان