کد خبر: ۳۷۴۳۴
تاریخ انتشار: ۱۸:۰۲ - ۲۲ آبان ۱۳۹۱

بیشترین پروژه‌های عمرانی پس از تهران در شیراز اجرا می‌شود

شهردار شیراز گفت: در سال جاری بیشترین پروژه‌های عمرانی بعد از تهران در شیراز در حال اجرا است.

به گزارش شیرازه به نقل از فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 3 شهرداری شیراز، علیرضا پاک فطرت در جمع اهالی منطقه بلوار جمهوری اسلامی این شهر که در مسجد فاطمة‌الزهرا (س) صورت گرفت با اشاره به اهمیت دیدارهای مردمی اظهار داشت: ملاقات‌های مردمی سبب شناخت مشکلات شهروندان می‌شود که مورد تاکید هر ارگانی است، چراکه این امر می‌تواند موجب آشنایی بیشتر با نیازها و مطالبات مردم شود.

شهردار شیراز با بیان اینکه این دیدارها نقش بسزایی در ایجاد امید و اعتماد بین شهروندان دارد، گفت:  رسیدگی به مسائل و مشکلات مردم یکی از سیاست‌های اصلی دولت عدالت‌محور است که به جد در دستور کار مدیران قرار دارد.

وی ادامه داد: رصد عملکرد مدیران دستگاه‌های مختلف نقطه قابل تاملی است که این دیدارها فرصت مناسبی برای تحقق یافتن این مهم است.

پاک فطرت افزود: شهرداری‌ها خودکفا هستند و به میزان عوارضی که از شهروندان گرفته می‌شود کار عمرانی صورت می‌‌دهند که در سال جاری بیشترین اجرای پروژه‌های عمرانی بعد از تهران در شیراز در حال انجام است.

شهردار شیراز ادامه داد: در هر محله و با توجه به طرح «محله‌محوری» و توپوگرافی آن محل و نیازهای مطرح همان منطقه، کارهای عمرانی و فرهنگی صورت می‌گیرد که دست یاری شما شهروندان و یاوران شورا را می‌طلبد چراکه اولویت کارها را شما مشخص می‌کنید.

شهردار شیراز با گوش فرا دادن به سخنان و بیان مشکلات شهروندان این منطقه از شهر موارد را بررسی و دستور رسیدگی و پیگیری لازم را صادر کرد.

انتهای پیام/ص

نظرات بینندگان