کد خبر: ۳۷۴۸۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۱ - ۲۴ آبان ۱۳۹۱

پای مجتمع‌های تجاری به لامرد هم باز شد!

رئیس شورای اسلامی شهر لامرد از ساخت نخستین مجتمع بزرگ تجاری تفریحی در این شهر خبر داد.

علی قسمی صبح امروز در جلسه هماهنگی برگزاری همایش بزرگ جذب سرمایه‌گذاری در شهرستان لامرد که در سالن اجتماعات شهید جنگ‌آور فرمانداری این شهرستان برگزار شد اظهار داشت: در همایش و نمایشگاه فرصت‌های شغلی و جذب سرمایه‌گذاری شهرداری‌های کشور که در نیمه دوم شهریور ماه سال جاری در استان تهران برگزار شد از مجموع 97 شهرداری فارس، 10 شهرداری حضور داشتند.

به گزارش شیرازه به نقل از فارس وی افزود: در این همایش و نمایشگاه شهرداری لامرد با ارائه پنج طرح پیشنهادی به سرمایه‌گذاران حضور فعال داشت.

رئیس شورای اسلامی شهر لامرد از ساخت نخستین مجتمع بزرگ تجاری تفریحی در شهر لامرد خبر داد و گفت: در همایش و نمایشگاه فرصت‌های شغلی و جذب سرمایه‌گذاری شهرداری‌های کشور، نخستین طرح پیشنهادی شهرداری لامرد مورد استقبال یک سرمایه‌گذار قرار گرفت و این موضوع پس از بررسی مورد تصویب شورای اسلامی شهر لامرد قرار گرفت.

قسمی اضافه کرد: قرارداد ساخت نخستین مجتمع بزرگ تجاری تفریحی شهر لامرد به صورت سرمایه‌گذاری مشارکتی میان شهرداری لامرد و سرمایه‌گذار منعقد شده است.

این مسئول با بیان اینکه ساخت چنین مجتمع‌های بزرگ تجاری تفریحی نیاز امروز و فردای شهر لامرد است، ادامه داد: عملیات اجرایی ساخت نخستین مجتمع بزرگ تجاری تفریحی در بلوار جمهوری اسلامی، مقابل پارک ملت شهر لامرد و در زمینی به مساحت 10 هزار متر مربع از چند روز قبل آغاز شده است.

وی در مورد انجام تبلیغات این پروژه بزرگ در حوزه‌های مختلف بیان داشت: تاکنون تبلیغات شهری پروژه بزرگ نخستین مجتمع تجاری تفریحی در شهر لامرد توسط سرمایه‌گذار این طرح صورت گرفته است و در چند هفته آینده تبلیغات استانی نیز انجام می‌شود.

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
اخبار شیراز
United States of America
چهارشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۱
0
دستشونم درد نکنه
اخبار شیراز
United States of America
چهارشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۱
0
خاک بر سرت ادمین، یا یه کامنتی رو کلاً سانسور کن یا اگه میگذاری کامل بگذار، نصف کامنت منو سانسور کردی