کد خبر: ۳۷۴۹۳
تاریخ انتشار: ۲۰:۵۷ - ۲۴ آبان ۱۳۹۱

برگزیدگان مسابقه «شهر شهدا در شهر خدا» تجلیل شدند

طی مراسمی با حضور مسئولان شهرستان جهرم از برگزیدگان مسابقه «شهر شهدا در شهر خدا» تجلیل شد.

به گزارش شیرازه به نقل از فارس از جهرم، شهردار جهرم، صبح امروز در مراسم تقدیر از عوامل و برگزیدگان مسابقه «شهر شهدا در شهر خدا»، اظهار داشت: این مسابقه در راستای ارائه و لزوم آموزش فرهنگ شهروندی و به همت کمیته فرهنگ شهروندی شهرداری و همکاری حوزه علمیه جهرم در مساجد این شهر برگزار شد.

وی با اشاره به استقبال مردم جهرم از این مسابقه پیامکی افزود: 5 هزار نفر از شهروندان جهرمی در این مسابقه شرکت کردند که از 114 نفر آنها با اهدای لوح و جایزه تقدیر شد.

شهردار جهرم با اشاره به لزوم ارتقای فرهنگ شهروندی در جامعه ابراز داشت: نقش شهروندان در محیط شهری، گاهی به دلیل مشغله‌‌های روزمره به دست فراموشی سپرده می‌شود که ما در پی یادآوری این نقش‌‌ها به همشهریان جهرمی هستیم.

وی با تاکید بر نهادینه‌کردن فرهنگ اسلامی از دوران کودکی در وجود افراد گفت: باید با استفاده از برنامه‌های متنوع و مفید در راستای ترویج فرهنگ شهروندی با مبنای هنری و تکیه بر اصل تنوع و کیفیت گام‌های مفیدی برداشت.

صحرائیان خاطرنشان کرد: پرداختن به موضوعات فرهنگی و اجتماعی یکی از رویکردهای شهرداری جهرم بوده که این مهم از ابتدای تصدی مدیریت جدید در دستور کار قرار داده شده است.

انتهای پیام/ص

نظرات بینندگان