کد خبر: ۳۷۵۹۳
تاریخ انتشار: ۱۹:۴۹ - ۲۷ آبان ۱۳۹۱

افزایش معنویت و بصیرت دانش‌آموزان در راهیان نور

رئیس آموزش و پرورش قیروکارزین گفت: اردوهای راهیان نور سبب افزایش معنویت و بصیرت در دانش‌آموزان شده و با استقبال بسیار خوبی نیز از طرف آنان رو‌به‌رو است.

به گزارش شیرازه به نقل از فارس از قیروکارزین، ابوالحسن دهقان عصر امروز در مراسم بدرقه 150 دانش‌آموز دختر قیروکارزینی به مناطق عملیاتی دفاع مقدس در جنوب کشور اظهار داشت: دانش‌آموزان در مدت اقامت سه روزه خود از یادمان‌های مختلف در مناطق عملیاتی دوران هشت سال دفاع مقدس دیدن می‌کنند.

وی با بیان اینکه راهیان نور جایی است که دانش‌آموزان در آن مکان‌های مقدس ساخته می‌شوند و روح خود را با معنویت جلا می‌دهند، اضافه کرد: رشد معنوی جوانان و نوجوانان جامعه در راستای تعالی، پیشرفت و تکامل با توجه به هجوم فرهنگی دشمنان و تلاش آنان در انحراف فکر و ذهن جوانان این مرز و بوم نیازمند برنامه‌ریزی‌های اساسی و سازنده است.

دهقان ادامه داد: در این راستا اردوهای راهیان نور سبب افزایش معنویت و بصیرت در دانش‌آموزان شده و با استقبال بسیار خوبی از طرف آنان رو‌به‌رو است.

رئیس آموزش و پرورش قیروکارزین تصریح کرد: شهدا، دانش‌آموزان را به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس دعوت کرده‌اند و آنها باید این دعوت را قدر بدانند و از این فرصت به نحو احسن استفاده کنند چراکه قدم برداشتن در راه شهدا ما را تا ابد بیمه می‌کند.

وی در پایان افزود: فرآیند برنامه‌ریزی و اجرای اردوهای راهیان نور با پیگیری سپاه و آموزش و پرورش به خوبی دنبال شده است و ثمرات این اقدامات را در راهیان‌نور مشاهده می‌کنیم.

انتهای پیام/ص

نظرات بینندگان