کد خبر: ۳۷۶۳۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۸ - ۲۹ آبان ۱۳۹۱

حفظ نظام بزرگ ترین معروف است

فرمانده سپاه فجر استان فارس در همایش امربه معروف و نهی از منکر گفت: انقلاب اسلامی بزرگترین معروف است که در صده های اخیر اتفاق افتاده است.

 دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر در همایش ائمه جماعات، هیئت امنای مساجد و فرماندهان پایگاه‌های مقاومت ، اظهار داشت: اگر مجالس عزاداری امام حسین پنج کار را بکنند اهداف امام حسین تامین میشود و آن مجالس باید اعتقاداتٰ، افکار، گفتار، رفتار و اخلاق ما را حسینی کند.

حجت‌الاسلام محمدحسن مرادی  ادامه داد: عزاداری‌های ایام محرم باید بر سه اصل سوگ، حماسه و پیام عاشورا برپا شود.

امام جمعه موقت شیراز ابراز داشت: در مراسم سوگواری باید دو اصل حماسه و سوگ ما را به سمت دریافت پیام اصلی عاشورا سوق دهد.

 حجت السلام محمد حسن مرادی در ادامه افزود:متاسفانه الان وضعیت جامعه جوری است که منکرات زیاد شده است و ومردم مسئولین آنها را می بینند و غصه می خورند امام حرکتی از خود نشان نمی دهند باید امر به معروف را بهینه کنیم ما باید قفل زبان ها را بشکنیم و امر به معروف و نهی از منکر مثل راهنمایی و رانندگی عکس العمل نشان دهیم .

انقلاب اسلامی بزرگترین معروف است که میخواهند ازبین ببرند

فرمانده سپاه فجر استان فارس در همایش امربه معروف و نهی از منکر گفت: انقلاب اسلامی بزرگترین معروف است که در صده های اخیر اتفاق افتاده است. امام فرمود: "حفظ اسلام یک فریضۀ الهی است، بالاتر از تمام فرایض". بزرگترین معروف حفظ نظام است کما اینکه مقابله با نظام اسلامی بزرگترین منکر است این نظام رابایستی با قول ٰ، عمل و ایثارحفظ کرد باید قبول کنیم که در جنگیم باید باورمان شود بزرگترین معروف دوران معاصر  را می خواهند از بین ببرند. وبه واسطه همین معروف بزرگ است که مسلمین جهان یک هویت تازه پیدا کرده اند.

 

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ح
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۱
0
حفظ اسلام بزرگترین معروف است.