کد خبر: ۳۷۷۱۱
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۱ - ۰۲ آذر ۱۳۹۱

افتتاح نمایشگاه شکست تحریم ها+تصاویر

نمایشگاه شکست تحریم ها صبح روز سه شنبه با 17 غرفه  با حضور مسئولین در شهر شیراز افتتاح شد.

به گزارش شیرازه به نقل از بسیج کارگری در این مراسم که به مناسبت هفته بسیج برگزار شد حجت الاسلام و المسلمین مرادی امام جمعه موقت شیراز،جناب سرهنگ گرامی فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله،جناب سرهنگ شریفی مسئول سازمان بسیج کارگری، حجت الاسلام و المسلمین اسماعیلی نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه بقیه الله و آقای پاک فطرت مدیرکل حوزه شهردار حضور داشتند.

 

سرهنگ شریفی مسئول سازمان بسیج کارگری استان فارس در حاشیه این نمایشگاه گفتند: جنگ اقتصادی غرب  به سرکردگی آمریکا علیه ملت ایران به عنوان حربه ای با موضوع تحریم های همه جانبه قصد به زانو در آوردن امت اسلامی ایران را دارد که با برگزاری این نمایشگاه گوشه ای از افتخارات در معرض دید عموم قرار گرفت. و در خنثی سازی اثر تحریم ها همین بس که تولیدات کارخانه ها و شرکت ها پس از اجرای تحریم ها علاوه بر اینکه کاهش نداشته،افزایش هم داشته است.

 

حجت الاسلام و المسلمین اسماعیلی در گفتگو با خبرنگار بسیج کارگری گفتند:ضمن گرامی داشت هفته بسیج و تسلیت ایام محرم این نمایشگاه در راستای تنظیم بازار و ایجاد زمینه خرید با قیمت واقعی دایر گردیده.و با وجود تحریم ها،مخترعین و مبتکرین جوان، کشور را از نیاز به دیگر کشورها بی نیاز کرده و قطعات و دستگاه های مورد نیاز کارخانه ها و صنعت را در داخل تولید کرده اند.

 

در گفتگویی دیگرآقای پاک فطرت مدیرکل حوزه شهردار شیراز برگزاری چنین نمایشگاه هایی را مفید دانسته و از فضای خوب و مکان مناسب نمایشگاه گفتند و با مخترعین کمربند هوشمند قرارداد بستند و علت گرانی را به گفته تولیدکنندگان،وجود واسطه ها بیان کردند.

 

نمایشگاه شکست تحریم ها به همت حوزه بسیج کارگری امام حسن مجتبی(ع) شیراز با غرفه های متنوع و کارخانه های مختلف برپا شده و تا تاریخ 6/9//91 آخرین روز هفته بسیج ادامه خواهد داشت.

انتهای خبر/ص

{$old_album_37711}
نظرات بینندگان