کد خبر: ۳۷۸۵۸
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۸ - ۰۸ آذر ۱۳۹۱

عنوان فنی ترین بازیکن به تکواندوکار فارسی رسید

در پایان مسابقات لیگ کشوری آقایان در رده جوانان \"جام شهید حسن تهرانی مقدم\" هفته های نهم و دهم \"سعید باصری \"تکواندو کار با تکنیک استان فارس به عنوان فنی ترین بازیکن این دوره از مسابقات از سوی کمیته فنی مسابقات انتخاب شد.

به گزارش شیرازه به نقل از مهر،مسابقات لیگ کشوری آقایان در رده جوانان "جام شهید حسن تهرانی مقدم" هفته های نهم و دهم به صورت همزمان در دو نوبت صبح و بعد از ظهردر شهر آبادان برگزار شد.

در این مسابقات تیم اعزامی استان فارس (تیم موسسه آموزش عالی زند)به مربیگری اسماعیل عمادی و سرپرستی مسعود کاظم پور، با ترکیبی هفت نفره به میدان مسابقات رفت که در اولین بازی خود در مقابل تیم مناطق نفت خیز جنوب به دلیل نداشتن وزن هشتم و کم تجربگی چند تن از بازیکنان و همچنین برخی از اشتباهات داوری دو تن از بازیکنان بازی های برده خود را به دلیل 8 اخطاره شدن به حریف خود واگذار کردند و مسابقه با این تیم را با نتیجه 5 بر 3  واگذار کردند .

در ادامه نیز تیم فارس در بازی دوم خود با تیم قهرمانان اسلام شهر با سه برد و 8 اخطاره شدن یکی از بازیکنان ، بازی را نیز به حریف خود با نتیجه 5 بر 3 واگذار کردند.

سر مربی تیم فارس  در مورد بازی های این هفته اظهار داشت: در این مسابقات به دلیل نداشتن یک وزن و هفت نفره بودن تیم و همچنین اشتباهات داوری و کم تجربگی بازیکنان، حتی بازیکنانی که برد آنها حتمی بود به دلیل 8 اخطاره شدن بازی را به حریف خود واگذار کردند و نتوانستیم نتیجه خوبی از این مسابقات کسب کنیم .

اسماعیل عمادی اظهار امیدواری کرد با تلاش بیشتر بازیکنان و گرفتن یک بازیکن از استان دیگر برای بازی در وزن هشتم  تیم فارس در آینده یک تیم قدرتمند برای حضور در لیگ  تکواندو به وجود آورد.

هفته یازدهم مسابقات لیگ کشوری نیزدر خانه تکواندو شهر تهران برگزار شدکه تیم زند به دلیل عدم حضور رقیب خود یعنی تیم آذربایجان شرقی بازی را با نتیجه 8 بر صفر برد و همین پیروزی باعث شد تا استان فارس در رتبه بندی جدول مسابقات دو پله صعود کند و در رتبه هشتم جدول مسابقات قرار گیرد.

نظرات بینندگان