کد خبر: ۳۷۹۶۲
تاریخ انتشار: ۲۱:۱۶ - ۱۲ آذر ۱۳۹۱

ستم برابری ظلمی دیگر به زنان در سایه سرد فمنیسم

آنچه ازشواهد تاریخی استنتاج می گردد این است که جهل وزوردوعامل اصلی ستم به زن وفروتنی آنان درطول تاریخ می باشد. که به دنبال آن درسایه فمنیسم باشعارپرچمداران برابری زن ومرد امروز، بلای جان زنان شده است. ستم برابری ،ستمی جدید است که درواقع ادامه ستم تاریخی وکهنه ولی درقابی دیگرمطرح گردیده است.

به گزارش شیرازه به نقل از پیام زینب دراین میان نگاه زیبا ومتعادل اسلام عزیز همچنین تعابیروبیانات اندیشمند فرزانه جهان اسلام مقام عظمای ولایت نسبت به زن این ریحانه ی آفرینش روشنایی بخش این فضای تاریک ومبهم است.دراین مجال برآنیم که ستم کهن وستم برابری به زن را درمقالات متعدد با نگاه ویژه به توصیه های مدبرانه مقام معظم رهبری وبزرگان دینی موردتوجه قراردهیم ،آنها(حاکمان جامعه غربی )باهمه چیزکنارمی آیند جزبا دو سه چیز،یکی ازآنها وشایدمهمترینش حفظ این حالت حفاظ منضبط میان دوجنس زن ومردم است یعنی خویشتنداری درمقابل چیزی که  به آن آزادی جنسی گفته میشود.درمقابل این به شدت سرسختند هرکاردیگری بکنند مهم نیست .ازنظر آنها کسی مرتجع است که روی این مساله تکیه بکنند .ازنظرغرب علت اینکه شما بانوان نباید توی چادرباشید.نباید حجاب داشته باشید این نیست که آزاد باشید شما دارید می گویید من با حجاب هم آزادی دارم او چیزدیگری مورد نظرش است زن رابرای نوازش چشم مرد ،برای بهره وری نامشروع مرد ،می خواهند به شکل خاصی درجامعه ظاهربشود این بزرگترین اهانت به زن است،حالاولوباچندین لفاف تعارف آمیزاین رابپوشانندواسم های دیگری رویش بگذارند.

حجاب،زن راازیک کالای جنسی وعمومی وتجاری به یک شهروند درجه یک وانسان محترم تبدیل کرد.متاسفانه درغرب ،آزادی ،مساوی باسکس شده است .آزادی یعنی برهنه کردن زنها برای مردها .این اسمش شده آزادی . اگراین آزادی است،بله اسلام با این آزادی مخالف است .اما واقعا این آزادی به نفع زن است ؟یا توهین به زن؟زن رامی برند پشت ویترین ،پشت شیشه می نشانند،بابدن برهنه یا نیمه برهنه که مردها رد شوند ،نگاه کنند،بپسندندکه حالامن این رامی خواهم وآن را نمی خواهم.(بیانات امام خامنه ای(مدظله العالی) )

این توهین به زن است . اسلام اجازه نمی دهد به زن توهین شود . اسلام می گوید زن ، کرامت ، شخصیت و حرمت دارد.

انتهای خبر/ص

برچسب ها: ستم ، برابری ، ظلم ، زنان ، سایه ، سرد ، فمنیسم ، شیرازه
نظرات بینندگان