کد خبر: ۳۷۹۷۹
تاریخ انتشار: ۱۷:۰۴ - ۱۳ آذر ۱۳۹۱

بانوی ورزشکار لامردی بهترین بازیکن آسیا شد

سیده زهرا احمدی‌زاده کاپیتان تیم ملی فوتبال نوجوانان بانوان در مسابقات آسیایی کشور سریلانکا به عنوان بهترین بازیکن این مسابقات انتخاب شد.

به گزارش شیرازه به نقل از فارس از لامرد، بعدازظهر امروز مراسم استقبال از سیده زهرا احمدی‌زاده بانوی ورزشکار لامردی که به عنوان بهترین بازیکن مسابقات فوتبال نوجوانان بانوان آسیا در کشور سریلانکا انتخاب شده بود با حضور مسئولان و جمعی از ورزشکاران لامردی در فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

کاپیتان تیم ملی فوتبال نوجوانان بانوان در حاشیه این مراسم در سخنانی اظهار داشت: از سال 88 موفق به عضویت در تیم ملی فوتبال نوجوانان بانوان کشورمان شدم.

سیده زهرا احمدی‌زاده افزود: در مسابقات فوتبال نوجوانان آسیا در گروه خود توانستیم با دو برد در مقابل تیم‌های کشور هند و سریلانکا و یک شکست از تیم ملی ازبکستان به کار خود پایان دهیم.

وی سطح برگزاری این دوره از مسابقات فوتبال نوجوانان  آسیا را بالا دانست و گفت: سطح برگزاری این دوره از مسابقات بسیار بالا بود اما در این میان هر چقدر سطح مسابقات افزایش پیدا کند، شاهد رشد و پیشرفت سایر بازیکن‌های تیم ملی خواهیم بود.

این بانوی ورزشکار لامردی در مورد انتخاب خود به عنوان بهترین بازیکن فوتبال نوجوانان آسیا در مسابقات کشور سریلانکا افزود: در دو مسابقه به عنوان بهترین بازیکن انتخاب شدم البته در مسابقه آخر با توجه به اینکه در حالت مصدومیت به سر می‌بردم چند دقیقه در زمین مسابقه حاضر و در پایان به عنوان بهترین بازیکن نوجوان این دوره از مسابقات انتخاب شدم.

احمدی‌زاده اضافه کرد: مرحله نهایی این مسابقات در آبان‌ماه 2013 در کشور چین برگزار می‌شود.

کاپیتان تیم ملی فوتبال نوجوانان بانوان کشورمان با انتقاد از عدم وجود سالن اختصاصی بانوان در شهر لامرد ادامه داد: این موضوع باعث شده است که انجام تمرینات برای حضور در رقابت‌های داخلی و خارجی به صورت منظم پیگیری نشود.

وی خاطرنشان کرد: طی یک ماه آینده خود را برای حضور در مسابقات فوتسال بانوان دسته سوم کشور که به منظور راهیابی به دسته دوم کشوری است، آماده می‌کنم.

احمدی‌زاده با اشاره به وجود هزینه‌های بالا به منظور حضور در مسابقات مختلف تصریح کرد: در مسابقات فوتبال نوجوانان که در کشور سریلانکا برگزار شد تمام هزینه‌های بلیت رفت و برگشت توسط خودم تامین شد؛ این در حالی است که هیچ‌گونه حمایت مالی از جانب نهادهای مختلف ورزشی نشدم.

عضو تیم ملی فوتبال نوجوانان بانوان در ادامه سخنان خود با تقدیر از زحمات گسترده خانواده خود و سایر مربیان و دوستان که در این مدت باعث دلگرمی حضور او در این مسابقات شدند، خواستار تشکیل و برگزاری کلاس‌های تقویتی درس‌های تخصصی عقب‌افتاده خود از سوی اداره آموزش و پرورش شهرستان لامرد شد.

به گزارش فارس، سیده زهرا احمدی‌زاده یکی از نوجوانان تیم فوتبال بانوان شهرستان لامرد است که هم‌اکنون در رشته علوم انسانی مقطع دوم دبیرستان مشغول ادامه تحصیلات بوده و مدت سه سال می‌شود عضو تیم ملی فوتبال نوجوانان بانوان کشور بوده و به افتخاراتی بسیاری در این رشته ورزشی دست یافته است.

انتهای پیام/ص

نظرات بینندگان