کد خبر: ۳۸۰۲۱
تاریخ انتشار: ۲۱:۲۱ - ۱۴ آذر ۱۳۹۱

گسترش ورزش راه دور کردن جوانان از اعتیاد است

فرماندار شهرستان لامرد گفت: اگر بخواهیم جوانان را از معضل خطرناک اعتیاد نجات دهیم باید ورزش گسترش یابد و از سوی دیگر فرهنگ ورزش‌کردن در اقشار مختلف مردم ترویج و نهادینه شود.

به گزارش شیرازه به نقل از فارس از لامرد، محمود صفری صبح امروز در مراسم تجلیل از سیده زهرا احمدی زاده بانوی ورزشکار لامردی که در مسابقات فوتبال نوجوانان آسیا در کشور سریلانکا علاوه بر کاپیتانی تیم ملی فوتبال نوجوانان بانوان کشورمان، توانست به عنوان بهترین بازیکن این دوره از مسابقات انتخاب شود طی سخنانی با تبریک این افتخار ارزشمند به جامعه ورزشی شهرستان لامرد اظهارداشت: آن چیزی که امروز برای ما بسیار مهم و ارزشمند به حساب می‌آید، حضور یک بانوی ایرانی با رعایت کامل حجاب اسلامی در صحنه‌های بین‌المللی است.

فرماندار لامرد افزود: کسب مقام بهترین بازیکن بانوی آسیا توسط سیده زهرا احمدی‌زاده افتخار بزرگ برای شهرستان لامرد محسوب می‌شود و این در حالی است که این شهرستان در چند سال گذشته به عنوان یک شهرستان محروم شناخته می‌شد.

صفری با بیان اینکه از ورزش در این شهرستان به خوبی حمایت می‌کنیم، گفت: اگر بخواهیم جوانان را از معضل خطرناک اعتیاد نجات دهیم باید ورزش گسترش یابد و از سوی دیگر فرهنگ ورزش‌کردن در اقشار مختلف مردم ترویج و نهادینه شود.

وی اضافه کرد: پرداختن به امور ورزش یک امر به معروف است و اگر امر به معروف در جایی نهادینه شود، منکرات از بین می‌روند.

نماینده عالی دولت در شهرستان لامرد با اشاره به اینکه در 20 سال گذشته هیچ‌گونه سالن ورزشی در لامرد وجود نداشت ادامه داد: امروز امکانات مورد نیاز ورزشی در سطح این شهرستان وجود دارد و استعدادهای موجود در ورزش لامرد بسیار است که به طور یقین در آینده افزایش می‌یابند.

در ادامه سرپرست اداره ورزش و امور جوانان شهرستان لامرد نیز بیان کرد: انتخاب سیده زهرا احمدی‌زاده به عنوان بهترین بانوی ورزشکار در مسابقات فوتبال نوجوانان آسیا نشان دهنده استعداد، انگیزه و توان بالای این بانوی ورزشکار لامردی است.

سید عدنان احمدی‌زاده اضافه کرد: امیدواریم با حمایت‌هایی که از این بانوی ورزشکار صورت می‌گیرد، شاهد پیشرفت و راهیابی وی به دیگر مسابقات بزرگ و مختلف بین‌المللی باشیم.

وی در ادامه سخنان خود به عدم وجود سالن اختصاصی بانوان در شهر لامرد نیز اشاره کرد و ابزار داشت: با توجه به اینکه بانوان ورزشکار به ویژه در رشته‌های فوتسال، والیبال و فوتبال با عدم وجود سالن اختصاصی رو به رو هستند، در آینده نزدیک با تکمیل سالن اختصاصی بانوان این شهرستان شاهد افزایش کسب افتخارات گسترده توسط بانوان ورزشکار لامردی هستیم.

انتهای پیام/ص

نظرات بینندگان