کد خبر: ۳۸۰۶۵
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۶ - ۱۶ آذر ۱۳۹۱

بیشترین جرایم نیروهای مسلح مربوط به سربازان وظیفه است

معاون نظارت بازرسی سازمان قضایی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران گفت:بیشترین میزان جرایم را در رده وظیفه در نیروهای مسلح شاهد هستیم.

به گزارش شیرازه به نقل از ایسنا، محمود صفری در حاشیه همایش پیشگیری از وقوع جرم نیروهای مسلح در شیراز، با بیان این‌که «بیشترین میزان جرایم را در رده وظیفه در نیروهای مسلح شاهد هستیم» افزود: برنامه‌ریزی‌های زیادی در خصوص کاهش جرایم مختلف انجام داده و جلسات متعددی برگزار کرده‌ایم.

 وی با تاکید بر این‌که «ریشه‌یابی وقوع جرم در نیروهای مسلح را همواره مد نظر داشته و داریم» خاطرنشان کرد: مطمئنا روند کاهش بروز جرایم در نیروهای مسلح ادامه خواهد داشت.

 معاون نظارت بازرسی سازمان قضایی نیروهای مسلح هشت جرم را به عنوان شاخص‌ جرایم در سطح نیروهای مسلح عنوان و اضافه کرد: جرائم مالی از جمله این جرایم است.

وی تصریح کرد: برای مقابله با بروز و تداوم جرایم باید راهکارهای عملی را مد نظر قرار داد و تلاش کرد به‌تدریج و با شناسایی و رفع زمینه‌های بروز، شاهد از بین رفتن وقوع جرم باشیم.

این مقام نظامی وضعیت فارس را خوب ارزیابی و تاکید کرد: برپایی چنین جلساتی می‌تواند در ریشه‌یابی زمینه‌های بروز و یافتن راهکارهای مقابله با جرایم کمک کند.

نظرات بینندگان