کد خبر: ۳۸۰۷۰
تاریخ انتشار: ۱۳:۱۷ - ۱۶ آذر ۱۳۹۱

ستاد بحران شیراز آماده رفع مشکلات احتمالی است

فرماندار شیراز با اشاره به بارندگی‌های اخیر در این شهرستان گفت: در مقابله با بروز مشکلات احتمالی ناشی از سیل آمادگی کامل داریم.

به گزارش شیرازه به نقل از فارس از شیراز، جواد زرین کلاه صبح امروز در حاشیه بازدید از روستاهای سیاخ دارنگون از توابع بخش مرکزی شیراز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: در بارندگی گذشته همکاران ما در ستاد بحران شهرستان شیراز تا پاسی از شب با دهیاری‌ها و شوراهای اسلامی این شهرستان در تماس بودند و با تعاملات موجود بین‌دستگاهی و گزارشات دریافتی شاهد کمترین مشکلات از جمله آب‌گرفتگی معابر و جاده‌های روستایی بودیم.

رئیس ستاد بحران شهرستان شیراز افزود: در این بازدید، مردم روستاهای سیاخ دارنگون با ابراز رضایت از عملکرد دستگاه‌های امدادرسان و خدمت‌رسان این شهرستان کمترین مشکلات را در بارندگی گذشته بیان داشتند.

این مسئول اضافه کرد: تنها مشکلی که در قسمت عشایری این منطقه به وجود آمده بود در کوتاه‌ترین زمان سازمان هلال احمر شیراز با تامین چادرهای مورد نیاز آن را برطرف کرد.

فرماندار شیراز با اشاره یه طرح جامع مدیریت ستاد بحران این شهرستان خاطرنشان کرد: ستاد بحران شهرستان شیراز بیش از گذشته آمادگی مقابله با هرگونه بحران احتمالی از جمله سیل را دارد و در طرح جامع مدیریت بحران شهرستان شیراز شرح وظایف دستگاه‌ها به خوبی بر اساس امکانات در اختیار، دیده شده است.

وی ادامه داد: در شهر شیراز نیز بر اساس بافت محلات پیش‌بینی مقابله با حوادث احتمالی و شیوه امداد و خدمت‌رسانی مورد نیاز تدوین شده است.

به گزارش فارس، بازدید فرماندار شیراز به دنبال بارندگی‌های اخیر به همراه جمعی از مدیران امدادی و دستگاه‌های خدمت‌رسان و سرپرست بخشداری مرکزی از روستاهایی که بیشترین بارندگی را در منطقه سیاخ دارنگون گزارش شده بود انجام شد.

در این راستا مشکلات مطرح شده از سوی اهالی روستاهای این منطقه مورد بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/ص

نظرات بینندگان