کد خبر: ۳۸۰۷۸
تاریخ انتشار: ۲۲:۰۱ - ۱۶ آذر ۱۳۹۱

دستگیری سارق به عنف در لامرد

با تلاش ماموران انتظامی شهرستان لامرد فردی که در آن شهرستان، اقدام به زورگیری از یک شهروند کرده بود دستگیر شد.

به گزارش شیرازه به نقل از فارس، فردی به ماموران انتظامی شهرستان لامرد مراجعه و اظهار کرد برای رفتن به سر کار در کنار خیابان ایستاده بوده که یک پراید شخصی با سه سرنشین ناشناس به نامبرده مراجعه و اعلام می‌کنند به کارگر نیاز دارند و وی را سوار و در طول مسیر با تهدید سلاح سرد یک گوشی موبایل و 200 هزار تومان وجه نقد را از وی سرقت و متواری می شوند.

در ادامه با تلاش ماموران و انجام یک سری اقدامات اطلاعاتی سارقان شناسایی و یکی از آنها به‌نام «ج ـ ج» دستگیر و این سرقت از وی کشف شد.

دو همدست وی نیز شناسایی و تحقیقات در مورد دستگیری آنها آغاز شده است. در بازرسی ماموران بر اساس این گزارش همچنین نیروهای انتظامی آباده از منزل یک خرده فروش مواد مخدر دو کیلو و 180 گرم تریاک کشف و فرد خرده فروش نیز دستگیر شد.

ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر آباده با انجام یک سری اقدامات اطلاعاتی فردی را که در آن شهرستان اقدام به خرید و فروش مواد مخدر می‌کرد شناسایی کردند.

پس از هماهنگی با مقام قضایی از منزل این خرده فروش مواد مخدر بازرسی شد و با کشف دو کیلو و 180 گرم تریاک، 15 گرم سوخته تریاک و یک ترازوی دیجیتالی توزین مواد مخدر، این متهم را نیز به‌نام «غ ـ و» دستگیر کردند.

انتهای پیام/ص

برچسب ها: دستگیری ، سارق ، عنف ، لامرد ، شیرازه
نظرات بینندگان