کد خبر: ۳۸۱۱۸
تاریخ انتشار: ۲۰:۰۹ - ۱۸ آذر ۱۳۹۱

مصدومیت بازیکنان موجب کناره‌گیری از جام حذفی شد

مدیرعامل باشگاه برق شیراز گفت: مصدومیت بازیکنان اصلی موجب کناره‌گیری این تیم از مسابقات جام حذفی فوتبال کشور شد.

به گزارش شیرازه به نقل از فارس حیدرعلی کامیاب امروز در شیراز اظهار داشت: تیم برق شیراز به علت دیر بسته شدن و مصدومیت یاران کلیدی تصمیم به انصراف از حضور در مسابقات جام حذفی فوتبال کشور گرفت.

وی افزود: زمین چمن مصنوعی مجموعه شهید دستغیب شیراز موجب مصدومیت‌های پیاپی بازیکنان این تیم شده است که امیدواریم روند بازسازی ورزشگاه حافظیه سریع‌تر به اتمام برسد و بازی‌ها در این ورزشگاه برگزار شود.

مدیرعامل باشگاه برق شیراز تصریح کرد: برای شرکت در مسابقات جام حذفی با بازیکنان جوان و امید نیز مشکل داشتیم چرا که همزمان با مسابقات لیگ امیدهای کشور است.

کامیاب خاطرنشان کرد: تیم برق متشکل از بازیکنان جوان و باتجربه بوده و در این فصل از بخت خوبی برای صعود به لیگ برتر برخوردار است.

وی در مورد عملکرد این تیم در 11 هفته گذشته بیان کرد: بازیکنان و کادر فنی در این مدت با تمام وجود در مسابقات حاضر شده‌اند و فقط در چند بازی نتوانستیم نتایجی در شأن برق کسب کنیم.

مدیرعامل باشگاه برق شیراز اضافه کرد: در نیم‌فصل دوم با جذب چند بازیکن مطرح کشور و هماهنگی بیشتر بازیکنان فعلی با تیم به رسیدن رده‌های بالای جدول می‌اندیشیم.

کامیاب ابراز داشت: با کناره‌گیری از جام حذفی تمرکز بیشتری بر مسابقات لیگ یک داریم و با برطرف کردن مصدومیت بازیکنان در نیم‌فصل دوم به جایگاه واقعی برق دست می‌یابیم.

عضو هیئت مدیره باشگاه برق شیراز در مورد نتیجه بازی این تیم با نیروی زمینی تهران که با حکم کمیته انضباطی سه بر صفر برق بازنده اعلام شد گفت: یکشنبه هفته گذشته در جلسه‌ای با حضور رئیس فدراسیون، نایب رئیس اول و رئیس کمیته انضباطی این موضوع بررسی شد.

وی ادامه داد: رئیس کمیته انضباطی در این جلسه با صراحت اعلام کرد مشکل پیش آمده لغو بازی برق مربوط به مشکل حقوقی باشگاه استیل آذین بوده و برق شیراز در این ماجرا بی‌تقصیر است.

کامیاب در پایان ابراز داشت: امید بسیاری داریم که رای قبلی باطل و با حکم کمیته استیناف بازی با نیروی زمینی برگزار شود و به حق خود برسیم.

به گزارش فارس، دو بازی ابتدایی برق شیراز در لیگ دسته یک فوتبال در هفته اول و دوم مقابل نیروی زمینی تهران و مس رفسنجان با دستور فدراسیون فوتبال لغو شد.

کمیته انضباطی پس از مدتی رای به نتیجه سه بر صفر به سود نیروی زمینی و برگزاری بازی با مس رفسنجان داد که مورد اعتراض باشگاه برق شیراز قرار گرفت.

هواداران برق شیراز هنوز امیدوارند که بازی با نیروی زمینی تهران برگزار شود و تیم محبوبشان به حق واقعی خود برسد.

برق شیراز سال گذشته در لیگ دسته یک فوتبال شرکت داشت اما در پایان به لیگ دسته دو سقوط کرد.

برقی‌ها با واگذاری به بخش خصوصی و خرید امتیاز تیم استیل آذین دوباره به لیگ یک برگشتند و هم‌اکنون با 15 امتیاز در رده هشتم گروه دوم لیگ دسته یک قرار دارند.

انتهای پیام/ص

نظرات بینندگان