کد خبر: ۳۸۱۸۳
تاریخ انتشار: ۱۷:۴۰ - ۲۰ آذر ۱۳۹۱

جمعیت هلال احمر خانه‌های تخصصی اصناف مختلف را راه‌اندازی می‌کند

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر گفت: جمعیت هلال احمر خانه‌های تخصصی اصناف مختلف را راه‌اندازی می‌کند.

به گزارش شیرازه به نقل از فارس از شیراز، فرحناز رافع در حاشیه سفر خود به شیراز، یک شنبه‌شب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خبرنگاری که کار اطلاع‌رسانی در حوادث را به عهده دارد می‌تواند آرامش را به مردم منتقل کند.

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر ابراز داشت: رسانه‌ها در زمان بروز حوادث با بازتاب حقایق می‌توانند در ابعاد روانی بسیار موثر باشند.

وی گفت: ایجاد خانه‌های تخصصی برای اصناف مختلف از اهداف مهم جمعیت هلال احمر بوده که در حوزه‌های مختلف در حال پیگیری است.

رافع اضافه کرد: خانه‌های هنرمندان، مهندسان، خبرنگاران، پزشکان و سایر اصناف در راستای نگاه تخصصی به داوطلبان ایجاد شده است.

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر تصریح کرد: تربیت خبرنگاران محلی و راه‌اندازی خانه خبرنگاران از نیازهای اصلی جامعه بود که این خانه برای نخستین بار در استان فارس افتتاح شد.

وی خاطرنشان کرد: بخش اعظمی از فعالیت‌های جمعیت هلال‌احمر کشور بر پایه گروه‌ها و افراد داوطلب عضو این جمعیت شکل می‌گیرد که از مزیت‌های هلال احمر است.

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر بیان کرد: در سال جاری 44 برنامه برای سازمان داوطلبان طراحی شده که در شش ماه نخست صددرصد برنامه‌ها تحقق یافت.

رافع ادامه داد: جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردمی در هنگام بروز حوادث و بحران‌های داخلی و خارجی، اجرای طرح‌ها و پروژه‌های داوطلبی و کمک به آسیب دیدگان حوادث نیز از نیازهای دیگری است که توسط خانه داوطلبان روستایی دنبال می‌شود. 

وی در پایان گفت: داوطلبان افراد خیری هستند که با حضور داوطلبانه خود کمک بزرگی به جمعیت هلال احمر می‌کنند.

انتهای پیام/ص

نظرات بینندگان