کد خبر: ۳۸۱۹۳
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۳ - ۲۱ آذر ۱۳۹۱

آخر هفته، شیراز رنگ و بوی سیاسی به خود می گیرد

شیراز در آخرین روزهای پاییزی با میزبانی از چند چهره سیاسی اصلاح طلب و اصولگرا به استقبال شب یلدا می رود.

به گزارش خبرنگار شیرازه،شیراز آخر هفته شلوغ پلوغی را پیش رو دارد به طوری که در پاییز هزار رنگ این شهر رنگ سیاست غالب می شود و در آخرین روزهای پاییز این دیار به رسم مهمان نوازی همیشگی اش میزبان چند چهره سیاسی است.

فردا چهار شنبه 22 اذرماه کامران باقری لنکرانی سخنگوی جبهه پایداری و مصطفی کواکبیان دبیرکل حزب مردم سالاری به دعوت گروهی از اصلاح طلبان به نام انجمن فرهنگ و سیاست دانشگاه شیراز مناظره ای با موضوع دانشگاه و سیاست را در ساعت 17:30درتالارفجر دانشگاه شیراز برگزار می کنند.

روز پنج شنبه 23 اذرماه سردار احمد وحیدی وزیر دفاع وپشتیبانی کشورمان که خود اصالتا یک شیرازی محسوب می شود در یادواره شهدای تخریب استان فارس در حسینیه عاشقان ثارالله ساعت 8:30 سخنرانی خواهد کرد.

در عصر همین روز حجت الاسلام ذوالنور جانشین سابق نمایندگی ولی فقیه درسپاه و کاندید جا مانده از مجلس نهم ساعت 15:30به دعوت بسیج اساتید استان فارس با جمعی از اساتید بسیجی نشست بصیرتی خواهد داشت .

تشكيلات انجمن دفتر تحكيم وحدت دانشجويان علوم پزشكي شيراز هم روز پنج شنبه این بار در تهران! نه در شیراز با دكتر عارف كانديدای احتمالي رياست جمهوري يازدهم از طیف اصلاح طلبان دیداری را خواهند داشت.

نظرات بینندگان