کد خبر: ۳۸۳۱۷
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۶ - ۲۲ فروردين ۱۳۹۲

خنده‌دارترین دزدی‌ سال 91 در شیراز

بامزه‌ترین اجرای دستگیری به دزدی مربوط می‌شود که تصمیم گرفت از کانال کولر وارد مغازه شود و نقشه سرقت‌هایش را اجرا کند. اما دزد جوان داخل کانال کولر گیر افتاد و با کمک ماموران آتش‌نشانی از داخل کانال بیرون کشیده شد.
راه دانشجو نوشت: بامزه‌ترین اجرای دستگیری به دزدی مربوط می‌شود که تصمیم گرفت از کانال کولر وارد مغازه شود و نقشه سرقت‌هایش را اجرا کند اما دزد جوان داخل کانال کولر گیر افتاد و با کمک ماموران آتش‌نشانی از داخل کانال بیرون کشیده شد. مدتی قبل ماموران کلانتری 13 عباسیه شیراز از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی 110 با خبر شدند که از کانال کولر یکی از بانک‌های این شهر سروصدای عجیبی به گوش می‌رسد. برای همین برای بررسی موضوع راهی محل شدند. ماموران پس از بررسی محل متوجه شدند که مردی در حالی که قصد ورود به بانک از طریق کانال کولر را داشته در دهانه تنگ این کانال گرفتار شده و بر اثر شدت فشاری که به او آمده اقدام به داد و فریاد و درخواست کمک کرده است.
با مشخص شدن این موضوع ماجرا به آتش‌نشانی گزارش شد و با حضور امدادگران در محل، سارق از داخل کانال کولر بیرون آورده شده و توسط ماموران دستگیر شد. متهم در تحقیقات انجام شده اقرار کرد که با همدستی دو نفر دیگر قصد سرقت از این بانک را داشته‌اند اما زمانی که وی در کانال کولر گیر کرده، همدستانش موفق به نجات او نشده‌اند و برای اینکه به دام نیفتند از محل فرار کرده‌اند. با اعترافات این مرد دو همدست او هم دستگیر شدند و به سرقت ناکام اعتراف کردند.
نظرات بینندگان