کد خبر: ۳۸۷۰۱
تاریخ انتشار: ۲۲:۰۲ - ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۲
مدیرکل آموزش و پروش استان فارس:

72معلم نمونه استانی و کشوری فارس تقدیر می شوند

مدیرکل آموزش و پروش استان فارس گفت :بمناسبت بزرگداشت روز معلم از 68نمونه استانی و چهار معلم نمونه کشوری این استان تقدیر می شود.
به گزارش شیرازه به نقل از ایرنا، محمدحسین روزیطلب، چهارشنبه، در جمع خبرنگاران افزود: از 11 هزار شرکت کننده در طرح فرایند معلم نمونه استان فارس تعداد یک هزار و 240 نفر به عنوان معلم نمونه منطقه و شهرستان انتخاب که در خود شهرستانها مورد تقدیر قرار می گیرند.

وی ادامه داد : از این تعداد 68 نفر به عنوان معلمان نمونه استانی و چهار نفر به عنوان نمونه کشوری شناخته شدند.

این مقام مسوول ادامه داد: استان فارس بعد از خراسان رضوی، به همراه استان های تهران، مازندران، اصفهان، آذربایجان شرقی رتبه دوم بیشترین معلمان نمونه کشوری شده است .

روزیطلب اضافه کرد:سیدحبیب حسینی، معلم مقطع ابتدایی از شهرستان خرامه، جمیله اکرمی حافظ کل قرآن کریم در پایه اول ابتدایی از خرم بید، عبدالکریم افروزه، محقق و پژوهشگر و معلم مقطع متوسطه از جهرم و حبیب الله صفاجو، هنرمند و معلم در مقطع راهنمایی از نی ریز معلمان نمونه کشوری از استان فارس شناخته و به هر کدام از آنها 120میلیون ریال هدیه تعلق می گیرد.

وی افزود: ملاک های انتخاب معلمان نمونه ملاک های شخصی تا عملکردی و فعالیت های پژوهشی و میزان رضایت دانش آموزان در نظر گرفته شده است .

روزیطلب همچنین از برگزاری جشن معلم سپاس،همایش عفاف و حجاب ویژه بانوان فرهنگی ، دیدار با خانواده معظم شهدا، حضور فرهنگیان در نماز جمعه، مراسم ویژه خانواده های فرهنگیان در روز جمعه و برگزاری مراسم جشن در تمامی ادارات آموزش و پرورش از جمله برنامه های گرامیداشت هفته معلم در این استان یاد کرد.
نظرات بینندگان