کد خبر: ۳۸۷۷۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۲ - ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۲
افسار گورخرها را به دست zoro بدهید!

نسخه پیچی زورو برای حل مشکلات کشور و فارس

مصیبتی که باعث فرار سرمایه گذار، بیکاری، خشکسالی، گرانی و تورم شده و هیچ کس هم به آن توجه جدی نمی کند. برآن شدیم که به هر شکل ممکن رزومه و سوابق کاری آقای زورو را بگیریم. بررسی های خبرنگار اعزامی به اسپانیای شیرازه نشان می دهد که زورو برای آمدن به ایران برنامه ها دارد و سال هاست برای حل مشکلات کشور و به ویژه فارس برنامه ریزی کرده است.
شیرازه-عباس عبدالهی/قبلاً بنده خدایی برای ایجاد اشتغال و کارآفرینی و از همه مهمتر صنعتی شدن استان از زورو (zoro) دعوت کرده بود به فارس بیاید و مسئولیت همه کارها را به عهده بگیرد.



بعد از کش و قوس های فراوان و موافقت ها و مخالفت ها مبنی بر توانایی و عدم توانایی وی در اداره امور موضوعی جدی در خروجی رسانه های کشور و استان قرار گرفت و آن هم معضل وجود گورخرهای از خدا بی خبر در منطقه نیریز بود!

مصیبتی که باعث فرار سرمایه گذار، بیکاری، خشکسالی، گرانی و تورم شده و هیچ کس هم به آن توجه جدی نمی کند.
برآن شدیم که به هر شکل ممکن رزومه و سوابق کاری آقای زورو را بگیریم. بررسی های خبرنگار اعزامی به اسپانیای شیرازه نشان می دهد که زورو برای آمدن به ایران برنامه ها دارد و سال هاست برای حل مشکلات کشور و به ویژه فارس برنامه ریزی کرده است.
آنچه در زیر می آید برنامه های کاری زورو برای حل معضلات ماست.
 
مصیبتی مانند زاینده رود که سالانه چندین نفر از هموطنانمان درآن غرق می شوند را به راحتی می توان  با انتقال آب آن به وسیله لوله به استان های مجاور و یا مصرف آب رودخانه در بالادست حل کرد.

مقوله خاک که به مصیبتی بزرگ برای بانوان  خانه دارتبدیل شده و روزانه باید بخش عمده ای  از وقت خود را صرف گرفتن گرد و خاک کنند را می توان با فروش خاک کشور به کشور های حوزه خلیج فارس برای همیشه ساماندهی کرد.
  

پلنگ یکی دیگر از مواردی است که برای مردم مصیبت شده و به نظر می رسد بهترین کار این است که پلنگ ها را به روسیه منتقل کنیم چراکه اساساً پلنگ با این پوست کلفتی که دارد باید در جای سرد زندگی کند و گرنه گرما زده شده و می میرد.

  

یوزپلنگ هم مصیبت دیگری است زیرا  در جاهایی که زندگی می  کند اجازه عبور جاده نمی دهند، بنابراین  با توجه به اینکه تعداد کمی از این گونه باقیمانده می توان  در هر استان یک باغ وحش تاسیس و یوزپلنگ ها  را بین آنها تقسیم کرد تا بخوبی از آنها نگهداری کنند به این ترتیب جوانان هم سرگرم می شوند.

سالهاست در جوار تالاب میانکاله قرار است پالایشگاه تأسیس شود اما محیط زیست اجازه نمی دهد درحالیکه چنین مصیبتی را می توان به راحتی مدیریت کرد چنانچه  مردم این منطقه  هر کدام مقداری از آب تالاب میانکاله را به منازل خود ببرند این تالاب پس از مدتی خشکیده می شود و به این ترتیب هم از شر این تالاب خلاص می شویم و هم اقتصاد رونق می گیرد و جوانان منطقه از بیکاری نجات پیدا می کنند.

جنگل هم یکی دیگر از مصیبت های کشور است. حیف از مناطق شمال کشور نیست که این همه جنگل دارد. با قطع کردن آنها هم جا باز می شود، هم اتوبان ها گسترش پیدا می کنند و هم صنعت چوب رونق می گیرد و جوانان بیکار بر سر کار می روند. اساساً مردم شمال کشور حاضر هستند هر کدام از یک درخت در خانه های خود نگهداری کنند تا دیگر نیاز به جنگل نباشد.

 

دریاچه ارومیه یکی دیگر از مصیبت های بزرگ مملکت است که با خشکاندن آن هم می توانیم حجم انبوهی نمک برای هموطنان آذری تولید کنیم هم با استفاده از تعداد کمی نیمکت می توان یکی از بزرگترین پارک های ارومیه را احداث کرد از سوی دیگر  مشکل کشاورزان و سدهای بالادست دریاچه هم برای همیشه حل می شود.

  

خلیج فارس هم یکی از مصیبت های دیگر ما در حوزه میراث معنوی و طبیعی است. از آنجایی که اخیراً کشورهای عربی اقدام به اجاره نام استادیوم های فوتبال در جهان می کنند. مثلاً در ازای مبلغی کلان ورزشگاه تیم آرسنال از هایبری به امارات تغییر نام یافت، خوب است ما هم  در اقدامی مشابه  به بالاترین رقم نام خلیج فارس را به خلیج عربی تغییر دهیم و از درآمد حاصل ازآن برای رونق اقتصاد و حل مشکل بیکاری جوانان بهره بگیریم.

   

وجود 300 گورخر در منطقه حفاظت شده بهرام گور به مصیبتی برای مردم فارس تبدیل شده است. سازمان محیط زیست به دلیل حضور این حیوانات اجازه بهره برداری از معادن را نمی دهد. بهترین راه این است که محیط زیست خودش دست به کار شود و نسل باقی مانده از این گورخرها را از زمین برکند. اگر هم حس حفظ حیات وحش دارد یکی یکی آن ها را بگیرد و به مردم نی ریز تحویل دهد تا هم با نگهداری از آن ها کار آفرینی شود هم مشکل سرمایه گذاری حل شود.

انتهای پیام/523 
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
سحر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۲
0
عالی بود