کد خبر: ۳۹۱۹۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۷:۲۲ - ۰۴ خرداد ۱۳۹۲
امام جمعه شهرستان پاسارگاد

کسانی باید انتخاب شوند که همتشان بر حفظ عزت کشور باشد

معیار اصلی انتخاب اصلح این است که کسانی باید انتخاب شوند که همتشان بر حفظ عزت وحرکت کشور در جهت انقلاب باشد
به گزارش خبرنگار شیرازه از پاسارگاد:امام جمعه شهرستان پاسارگاد در خطبه های نماز جمعه شهرستان پاسارگاد ضمن بزرگداشت سالروز فتح خرمشهر وایام البیض وایام اعتکاف و غنیمت شمردن این روزها به جهت آمرزش گناهان  بیشتر مباحث خودر اپیرامون انتخابات ایراد کرد.
حجت السلام والمسلمین طالبی نژاد در بخشی از سخنان خود فرصت انتخابات را برای ملت ایران فرصت پیشرفت وسعادت خواند وبرای دشمن فرصت ایجاد اختلاف وسوء استفاده های سیاسی دانست و به همین جهت انتخابات را مجالی برای ناامید کردن دشمنان ایران اسلامی دانست.
وی در بخشی دیگر به نقل از سخنان مقام معظم رهبری اضافه کرد که زمانی که یک رییس جمهور انتخاب می شود می تواند آثارش چه خوب و چه بد  تا چهل سال بر کشور تاثیر بگذارد.
امام جمعه شهرستان پاسارگاد با اشاره به تاییدصلاحیت نشدن عده ای از کاندیدا تاکید کردند که این ها تایید نشدنشان به این معنی نیست که انسانهای بدی باشند بلکه برای پست حساس ومهم ریاست جمهوری صلاحیت نداشته اند ودر جاهای دیگر می توانند به خدمت مشغول باشند.
حجت الاسلام طالبی نژادبا اشاره به اینکه با انتخابات کشور مصونیت پیدا می کند و برای اینکه این مصونیت محقق شود باید انتخاب  اصلح داشته باشیم باید معیارهای یک انتخاب اصلح رابدانیم. معیار اصلی این است که  کسانی باید انتخاب شوند که همتشان بر حفظ عزت وحرکت کشور در جهت انقلاب باشد . نکته دوم وعده هایی که قابل حل نیست بیخود به مردم ندهند بعضی از وعده هایی که کاندیدا به مردم می دهند نه قانونی  می توانند  و نه به لحاظ زمانی قابل اجراست.
ایشان در آخر با تذکر به نامزدها تمکین به قانون را در سه مرحله  قبل از انتخابات حین انتخابات وسوم بعد از انتخابات دانست وبا دعوت از مردم به حضور دراتتخابات پر شور اظهار امیدواری کرد که با حضور پر شور بار دیگر دشمنان را نا امید کنیم.
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
شهرام یزدانیان نژاد
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۴ خرداد ۱۳۹۲
0
یکی از افتخارات مردم شهرستان پاسارگاد، داشتن امام جمعه فهیم ودانشمند وبدور از هر حاشیه ای میباشد که سخنانش درتمامی نماز جمعه ها راهگشاست.......