کد خبر: ۳۹۴۲۷
تاریخ انتشار: ۱۴:۵۰ - ۱۱ خرداد ۱۳۹۲
ممسنی بد شانس

آتش سوزی در ارتفاعات بوان در حضور رئیس جنگلها و مراتع کشور +عکس

در روزی که رئیس سازمان جنگلها، مراتع و آبخیز داری کشور برای تخصیص اعتبارات در بخش آبخیز داری و کشاورزی به شهرستان دعوت شده بود جنگل های بوان در آتش سوخت.

به گزارش خبرگار نورآنلاین این آتش سوزی در ساعت11 آغاز شده بود و در محلی قرار داشت که تنها 3 یا 4 کیلومتر با جلسه ی مدیران شهرستان با مقامات کشوری فاصله داشت که خوشبختانه این آتش سوزی در ساعت 18:30 مهار شد.

مقامات کشوری و استانی در بازگشت به شیراز در حوالی ساعت 5 از این آتش سوزی بازدید کردند.

حمید رضا خورشیدی ریاست منابع طبیعی شهرستان در گفتگوی تلفنی با خبرنگار نورآنلاین در خصوص مهار آتش بیان داشت: این آتش سوزی حوالی ساعت 11 آغاز شد که در مدت زمان کمی آن را مهار کردیم اما متاسفانه باز در حوالی ساعت 3:30 آتش مجدد شروع به شعله ور شدن می کند که بالاخره در ساعت 6:30 توانستیم به صورت کامل مهار کنیم.

وی در خصوص علت آتش سوزی و میزان خسارت بیان داشت: با Gps میزان خسارت را در روز های آینده بررسی خواهیم کرد تا هم میزان خسارت و دلیل آتش سوزی مشخص شود.

برخی از افراد محلی در گفتگو با خبرنگار نورآنلاین از اقدام دیر هنگام برای خاموش کردن آتش خبر دادند که مهندس خورشیدی در پاسخ بیان داشت: این واقعا بی انصافی است این آتش سوزی در ارتفاع بالا و دو بار صورت گرفته و هر دو بار ظرف مدت 2 الی 3 ساعت مهار شده است و تمام دستگاه های موظف به وظایف خود عمل کرده اند.

نظرات بینندگان