کد خبر: ۳۹۷۱۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۶:۱۹ - ۱۸ خرداد ۱۳۹۲

آقای قالیباف کدام طرفی؟

آقای قالیباف رأی آوردن به چه قیمتی؟ بعضی از این افرادی که اطراف شما هستند، همان هایی اند که در سال 88 خون به دل رهبر معظم انقلاب کردند.
شیرازه- یادداشت وارده/ قالیباف که از او به عنوان فردی اصولگرا یاد می شود، ائتلافی با دو متحد سیاسی خود تشکیل داده که شامل علی اکبر ولایتی و غلامعلی حدادعادل می شود.اما یک سؤال در این میان مطرح است که آیا براستی قالیباف اصولگراست؟
در شهرستان قیروکارزین دو طیف اصولگرا و اصلاح طلب به طور کامل و مشخص از یکدیگر جدا هستند و همه سرشناسان و سردمداران این دو طیف را در شهرستان می شناسند. با نگاهی به گذشته می بینیم که هر گروه در انتخابات های گذشته ستادهای کاندیداهای همان طیف را در شهرستان بر عهده داشتند و از هر حربه ای جهت بالا بردن رأی کاندیدای خود استفاده می کردند. این پایبند بودن به طیف خود تا حدی است که در انتخابات گذشته مجلس یکی از سران اطلاح طلب شهرستان به یکی از کاندیداهای اصولگرا در شهرستان گفت: من می دانم شما اصلح تر  هستید و اگر به عنوان نماینده انتخاب شوید خدمات خوبی برای این شهرستان انجام خواهید داد اما چه کنم که من از بالا دستور می گیرم و هرچه آنها بگویند باید انجام دهم. و یا در جایی دیگر همین افراد در سال 88 تمام قد از میرحسین و کروبی حمایت کردند و برای آنها ستاد برپا کردند. حال می بینیم که همان سردمدار اطلاح طلبی در شهرستان از اعضای اصلی ستاد اقای قالیباف می باشند و برای او سر و دست می شکند. در این میان یک سؤال پیش می آید, آقایانی که برای آب خوردن نیز از بالا دستور می گیرند چگونه است که در این انتخابات به حمایت از یک کاندیدای به اصطلاح اصولگرا برخاسته و از او حمایت می کنند. جواب دو تاست. اول اینکه این اشخاص تمام چنیدین و چند سال خدمات خود برای اصلاح طلبان را کنار گذاشته و  به یک اصولگرای متعصب تبدیل شده اند و دوم اینکه حتما آقای قالیباف کاندیدایی است که جبهه اش معلوم نیست؟
در پاسخ به سؤال اول باید بگویم تمامی سردمداران اصلاح طلبی که در سال 88 تمام زنگیشان را برای میر حسین و کروبی گذاشتند و هنوز نیز از انها دفاع می کنند هرگز از مواضع خود دست برنداشته و به جد نیز از اطلاح طلب بودن خود دفاع می کنند. اما جواب دوم کمی تأمل بر انگیز است. براستی قالیباف کدام طرفی است؟ چرا در ستاد های او هم اصلاح طلبان و هم اصولگرایان حضور دارند؟ این ها سؤالاتی است که شاید به ذهن خیلی ها برسد و در انتخاب خود دو دل شوند. اما باید این را از آقای قالیباف خواست تا موضع خود را مشخص کند. آقای قالیباف رأی آوردن به چه قیمتی؟ این هایی که اطراف شما هستند همان هایی هستند که در سال 88 خون به دل رهبر معظم انقلاب کردند. چرا این افراد باید در ستاد شما که ادعای اصولگرایی دارید باشند و اگر شما یک اصولگرا هستید کار شما با اصلاح طلبان چه؟ آقای قالیباف بهتر است با مردم یکرنگ باشید .
برچسب ها: قالیباف ، انتخابات
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۲
0
طرف دیوار