کد خبر: ۳۹۹۳۴
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۴ - ۲۲ خرداد ۱۳۹۲

الجزیره همچنان در توهم

مقام معظّم رهبری همواره بر نقش مردم به عنوان عامل تعیین کننده تأکید داشته‌اند و حماسة 9 دی نیز نشانگر این واقعیت است، ولی نباید از تدابیر رهبری و رهبری های هوشمندانه ایشان از قبل از برگزاری انتخابات تا دیماه 88 که سبب برملا شدن توطئه‌ها و تزویرها شد به راحتی گذشت.
شیرازه- حال که چهار سال از فتنه 88 می گذرد و انقلاب اسلامی ایران از آزمونی سخت سربلند بیرون آمد بار دیگر شاهد آن هستیم که بعضی از شبکه های خبری پایشان را از گلیم خودشان درازتر کرده اند و حرکت های غیر متعارفی را در قبال انتخابات ریاست جمهوری ایران از خود نشان می دهند که نوعی توهم به حساب می آید.
در یکی از تیترهای خبری که در سایت اینترنتی شبکه الجزیره زده شده می بینیم که در کنار تیتر (انتخاب رئیس جمهور بعدی ایران) عکسی زده شده که به هیچ وجهه جایی برای توجیح آن وجود ندارد. در این عکس شخصی را می بینیم که در دست پلاکاردی دارد و روی آن به زبان انگلیسی نوشته شده(رأی من کجاست؟) و جالب تر اینکه به دست این شخص مچ بندی بسته شده که به رنگ سبز می باشد و روی آن نام میر حسین را طوری نوشته است که کاملا مشخص باشد.
این کار در شبکه الجزیره می تواند دو نیت و قصد را داشته باشد اول اینکه بخواهد طوری وانمود کند که در انتخابات سال 88 تقلب صورت گرفته و رأی مردم در انتخابات نقشی را ندارد و دوم بخواهد با زدن یک فلاشبک به گذشته آتش فتنه را دوباره وشاید این بار با روشی جدید را پایه ریزی کند.

شبکه خبری الجزیره که از دلارهای نفتی شیوخ عربی ارتزاق می کند و همواره همپای بنگاه های خبر پراکنی غربی مانند سی ان ان , بی بی سی و ... در خط مقدم مخالفت با نظام جمهوری اسلامی بوده در این برهه از زمان نیز دست به کار شده و با سیاه نمایی های تبلیغاتی که انجام می دهد سعی در ایجاد نوعی تشویش فکری در اذهان عمومی جهت عدم شرکت در انتخابات را دارد. اما لازم است که این شبکه و اربابانش بدانند که ملت ولایت مدار ایران این انقلاب را به راحتی به دست نیاورده اند که با این بچه بازی های تبلیغاتی فریب خورده و دست ماییه بیگانگان شوند. لازم به ذکر است جهت یادآوری این ها بیان کنیم که در سال 88 همین شبکه های خبرپراکنی با همکاری سرویس های جاسوسی سیا, موساد, ام آی 6 و ... قصد داشتند انقلاب اسلامی را با انقلاب مخملی از بین ببرند.

اما به فرموده مقام معظم رهبری اینها خیال کرده اند که ایران هم گرجستان است. بله ایران گرجستان نیست و رهبری مانند رهبر معظم انقلاب در جهان نیست. هشت ماه فتنه و حماسة عظیم نهم دی گویای همین واقعیت است. قطعاً هر چه بیشتر و عمیق‌تر این صحنه‌های قدرت نمایی انقلاب اسلامی کاویده شود، واقعیتهای بیشتری روشن، و زمینه‌های درس پذیری و عبرت آموزی بیشتری فراهم خواهد شد. بین عوامل مختلف پیروزی در این جنگ نرم، ولایت فقیه نقش بی‌بدیلی داشت. اما با اینکه شخص مقام معظّم رهبری همواره بر نقش مردم به عنوان عامل تعیین کننده تأکید داشته‌اند و حماسة 9 دی نیز نشانگر این واقعیت است، ولی نباید از تدابیر رهبری و رهبریهای هوشمندانة ایشان از قبل از برگزاری انتخابات تا دیماه 88 که سبب برملا شدن توطئه‌ها و تزویرها شد به راحتی گذشت.

این اقدامات زمینه‌های لازم را برای ایجاد بصیرت و قدرت تحلیل مردم از وقایع را فراهم ساخت و مردم این بصیرت و رسیدن به شعور بالای سیاسی را در 9 دی 88 به نمایش گذاشتند. امروز نیز مردم گوش به فرمان رهبر هستندو در 24 خرداد با خلق حماسه سیاسی مشتی بر دهان همه این یاوه گویان خواهند زد تا برای همیشه این آرزویشان که برچینی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است را به گور برند.


نویسنده :
ابوالفضل رضایی
نظرات بینندگان