کد خبر: ۴۰۳۷۸
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۹ - ۰۲ تير ۱۳۹۲
فرماندار کوار:

مسئولين استان و كشور به تولیدات کشاورزی کوار توجه ویژه داشته باشند

فرماندار کوار خواستار توجه هر چه بيشتر مسئولين استاني و كشوري به اين شهرستان بعنوان يكي از مهمترين قطب هاي توليدي شدند.

به گزارش شیرازه و به نقل از بهارکوار، اولين  جلسه مجمع عمومي نظام صنفي كارهاي كشاورزي شهرستان كوار در خردادماه با حضور فرماندار محترم  و مدير جهاد كشاورزي و ساير مسئولين شهرستان در محل سالن اجتماعات آموزش پرورش شهرستان برگزار شد.

در ابتدای اين مجمع و پس از تلاوت آياتي از كلام اله مجيد، آقاي محمود كرمي مدير جهاد كشاورزي شهرستان اهميت نظام صنفي كشاورزي و ضرورت راه اندازي آن را بيان نمودند و گزارشي از وضعيت كشاورزي شهرستان را به حاضرين جلسه ارائه كردند.

در ادامه مهندس روستا مدير تعاون روستايي گزارشي از روند انجام تشكيل نظام صنفي كشاورزي و مقررات مربوط به نظام صنفي و وظايف اعضاء هيئت مديره را يادآور شدند.

سپس آقاي زارع پور  فرماندار محترم شهرستان ضمن ايراد سخناني نقش كشاورزان را درايجاد اشتغال و همچنين تامين غذاي مورد نياز جامعه با اهميت دانستند و با اشاره به پتانسيل هاي خوب شهرستان در بخش كشاورزي و دامپروري از تمامي فعالان عرصه كشاورزي و دست اندر كاران اين بخش قدرداني نمودند و خواستار توجه هر چه بيشتر مسئولين استاني و كشوري به اين شهرستان بعنوان يكي از مهمترين قطب هاي توليدي شدند.

سپس در ادامه  اين مجمع اعضاء هيئت مديره و بازرسان نظام صنفي شهرستان با اخذ راي از حاضرين در جلسه انتخاب و اساسنامه شركت به تصويب مجمع عمومي رسيد.

نظرات بینندگان