کد خبر: ۴۰۷۹۲
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۹ - ۱۲ تير ۱۳۹۲

مدیرعامل سیمان لامرد وعده داد: افزایش تولید تا یک میلیون و200 هزار تن

مدیرعامل کارخانه سیمان لامرد استان فارس وعده داد که این مجموعه تلاش می کند تا پایان امسال تولید را به سقف یک میلیون و 200 هزار تن برساند.

به گزارش شیرازه به نقل از ایسنا، ابراهیم غلامزاده، عصر سه شنبه در جمع خبرنگاران در شیراز حجم تولید سال گذشته کارخانه سیمان لامرد را سال گذشته 850 هزار تن کلینکر و 745 هزار تن سیمان اعلام کرد.

وی با بیان اینکه امسال در پایان فصل بهار 350 هزار تن کلینکر و 208 هزار تن سیمان در کارخانه سیمان لامرد تولید شده است، حجم صادرات محصولات این کارخانه در سال 91 را بالغ بر 60 هزارتن دانست.

غلامزاده، مقصد صادرات کارخانه سیمان لامرد را عراق، امارات و تاجیکستان بیان و اضافه کرد: امسال تاپایان خرداد ماه بیش از 40 هزار تن سیمان صادر کرده ایم و امیدوار هستیم تا پایان سال این رقم را به 200 هزار تن برسانیم.

وی در بخش دیگری از این نشست در خصوص انتخاب سیمان لامرد به عنوان یکی از واحدهای تولیدی نمونه کشور، کیفیت، میزان صادرات، ارزآوری، سرمایه گذاری در بخش آموزش و تلاش برای توسعه کمی و کیفی منابع انسانی کارآمد و توجه به استانداردها را از عوامل این انتخاب اعلام کرد.

مدیر عامل کارخانه سیمان لامرد گفت: با وجود اینکه دریافت نشان استاندارد در یک واحد صنعتی نظیر این کارخانه، ظرف مدت دوسال امری غیرممکن است، اما تلاش های متخصصان در سیمان لامرد، یک غیرممکن را ممکن ساخت و توانستیم نشان استاندارد را برای 4 نمونه از تولیدات دریافت کنیم.

غلامزاده، از سیمان تیپ دو، تیپ یک 425، تیپ یک 525 و تیپ پنج به عنوان را چهار نمونه از تولیدات این واحد صنعتی که نشان استاندارد دریافت کرده اند نام برد.

مدیر عامل کارخانه سیمان لامرد همچنین خاطرنشان کرد: این واحد تجاری موفق به دریافت نشان های استاندارد بین المللی نظیر ایزو 14001، 18001، 9001، استاندارد CE  اروپا، استاندارد SGS و استاندارد تاجیکستان نیز شده است.

 


انتهاي پیام
نظرات بینندگان