کد خبر: ۴۱۱۱۵
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۲ - ۱۹ تير ۱۳۹۲

پیشنهاد فرمانده سپاه ثارالله شیراز به دارندگان ماهواره

در راستای احیای امر به معروف و نهی از منکر سپاه ناحیه ثارالله برای جبران مالی و جایگزینی افرادی که ماهواره خود را تحویل دهند، به آنها گیرنده‌های دیجیتال شبکه‌های داخلی را اهدا می‌کند.
به گزارش شیرازه به نقل از فارس، سرهنگ منصور میرزاییان نیز در همایش مشترک ائمه جماعات، هیئت امنای و پایگاه‌های مقاومت مساجد، اظهار داشت: در راستای احیای امر به معروف و نهی از منکر سپاه ناحیه ثارالله برای جبران مالی و جایگزینی افرادی که ماهواره خود را تحویل دهند، به آنها گیرنده‌های دیجیتال شبکه‌های داخلی را اهدا می‌کند.

وی افزود: حوزه استحفاظی سپاه ناحیه ثارالله میدان آزادی، امام حسین (ع)، پارامونت، سینما سعدی، چمران، میدان دانشجو، عادل آباد، میانرود، بخش ارژن، جوادیه و دینکان را زیرپوشش دارد.

میرزائیان ادامه داد: از 16 مرکز تجاری بزرگ شیراز 13 مرکز در حوزه استحفاظی سپاه ناحیه قرار دارد و از ادارات 70 اداره در همین محدوده هستند.

به گفته وی، مراکز علمی و دانشگاهی و بلوار چمران نیز در همین محدوده است.

فرمانده سپاه ناحیه ثارالله اضافه کرد: در برخی موارد بلوار چمران و مراکز تجاری به شدت متأثر از فضایی هستند که ماهواره‌ها ترویج می‌کنند و برخی رفتارها مانند زمان پیروزی تیم فوتبال نشان داد که نباید به ماهواره چندان خوشبین بود.

وی خاطرنشان کرد: ناهنجاری‌های اخلاقی و اجتماعی که ماهواره به وجود می‌آورد، ضرورت همدلی ائمه جماعات، مساجد و پایگاه‌های مقاومت در مقابله با این پدیده شوم را نشان می‌دهد.

میرزائیان تصریح کرد: در بحث ماهواره و اثرات آن تحقیقاتی انجام شد و شورای امر به معروف سپاه ناحیه در این زمینه فعالیت خود را آغاز کرده است.

وی بیان کرد: بسیج مصمم است با همراهی و همکاری مردم در این زمینه ورود جدی پیدا کرده و در قالب ارشادی به مقابله با این پدیده برود.

فرمانده سپاه ناحیه ثارالله شیراز در پایان با اشاره به استقبال مردم در یک مقطع از طرح تحویل ماهواره، ابراز داشت: بسیاری از دارندگان ماهواره با روشنگری‌های ائمه جماعات و بسیج به عوارض برنامه‌های بیگانه برای خانواده خود آگاه شده و ترجیح می‌دهند از طریق شبکه‌های مجاز دیجیتال مسابقات فوتبال یا شبکه‌های استان‌های دیگر را تماشا کنند.


نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
رضا
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۹ تير ۱۳۹۲
0
ادرس حوزه پس چي شد ؟
داغونينا
من ميخوام برم تحويل بدم گيرنده بگيرم ادرسش كجاس پس ؟
اي بابا به خبر زدنتون
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۹ تير ۱۳۹۲
0
118 رو گذاشتن برای همین دیگه پرفسور
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۹ تير ۱۳۹۲
0
118 رو گذاشتن برای همین دیگه پرفسور
مسلمان
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۹ تير ۱۳۹۲
0
ایول به آقای میرزاییان وهمکارانش با این تصمیم درست
رضا
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۹ تير ۱۳۹۲
0
خدمت دوست ناشناس دانش اموز
بنده همون پروفسور هستم
118 کارش چیز دیگس
شیرازه جان شمام لطف کن اطلاع رسانی کن :
شیراز - حرم مطهر سید علاالدین حسین (ع)
روزهای فرد
از ساعت 17 الی 21
دفتر فرهنگی
(رسیور و دیش و ال ام بی باید همراه اورده شود)
.
.
متاسفم واسه همه سایت ها که اطلاع رسانی کردن این مساله رو اما هیچ کدوم نگفتن کجا و من با تماس با 100 تا مسئول اینو فهمیدم
جالب اینه که خود متولیان اینکار هم نمیدونستن کجا باید رفت واسه تعویض