کد خبر: ۴۱۵۷۳
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۱ - ۳۰ تير ۱۳۹۲
امام جمعه شیراز:

روزگار امروز پیچیده تر از دوران جنگ تحمیلیست/دشمن با ابزارهای پیشرفته به خانه ما هجوم آورده است

دشمن امروز سعی دارد با حمله به اعتقادات مردم، از گرایش آنها به اسلام جلوگیری کند و برای رسیدن به این هدفش با تمام قوا وارد میدان شده است و از تمام امکانات، ابزارها و اعتبارات استفاده می کند.
به گزارش شیرازه به نقل از روابط عمومی نهاد نمایندگی ولی فقیه در فارس، نماینده رهبر معظم انقلاب در استان فارس اظهار داشت: دشمن امروز می داند اگر در جنگ سخت با ما وارد نبرد شود، شکست می خورد و مردم اجازه نمی دهند که دشمن به میهن اسلامی مان وارد شود و با برنامه ریزی و طراحی ها، اعتقادات خانواده ها و مخصوصا جوانها را مورد هدف قرار داده است و سعی دارد به عناوین مختلف اعتقادات مردم را بشکند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان فارس، ادامه داد: روزگار امروز پیچیده تر از دوران جنگ تحمیلی است و کار مسلمانان سخت تر از آن دوران شده است زیرا در دوران جنگ تحمیلی دشمنان ما روبری ما و در سنگر ها و قابل مشاهده بودند اما امروز دشمنان ما با استفاده از ابزارهای پیشرفته به خانه های ما هجوم آورده است.

امام جمعه شیراز، افزود: دشمن امروز سعی دارد با حمله به اعتقادات مردم، از گرایش آنها به اسلام جلوگیری کند و برای رسیدن به این هدفش با تمام قوا وارد میدان شده است و از تمام امکانات، ابزارها و اعتبارات استفاده می کند.



آیت الله ایمانی در دیدار با خانواده معظم شهدا، جانبازان و آزادگان، فرمود: در شرایط امروز دشمن با پخش برنامه در هزاران شبکه ماهواره ای و سایت، سعی در تخریب عقاید مسلمانها و دوری آنها از اسلام دارد و با راه اندازی شبکه های فارسی زبان و پخش برنامه های ضد دین اعتقادات مردم و جامعه مسلمانان را مورد هجمه شدید قرار داده است.
 نماینده رهبر معظم انقلاب در استان فارس، تصریح کرد: دشمن با استفاده از یک کامپیوتر با جوانان ما ارتباط برقرار می کند و آنها را هدف قرار می دهد. در چنین  شرایطی که مرزها به هم ریخته و خاکریزها عوض شده و شناختن دشمن کار مشکلی شده است، برخورد با دشمن هم کار مشکلی است و باید با هوشیاری و فداکاری نگذاریم جوانان و خانواده ها تحت تاثیر برنامه های مخرب دشمن قرار بگیرند و همه جامعه باید متوجه این مسئله باشند.

وی در این دیدار، تاکید کرد: به برکت خون پاک شهدا و فداکاریهای عزیزان ایثارگر و جانباز، دشمن با آن همه هجمه سنگین نتوانسته است به خواسته های مورد نظرش برسد.

امام جمعه شیراز، خاطرنشان ساخت: خون پاک شهدا و فداکاریهای ایثارگران و جانبازان، فضایی را بوجود آورده است که در مقابل آن همه تبلیغات و برنامه های مسموم دشمنان، شب نیمه شعبان بیش از 2میلیون جوان در مسجد جمکران جمع می شوند و امام زمان(عج) را صدا می زنند.

آیت الله ایمانی، ادامه داد: حضور میلیونی جوانان در شب نیمه شعبان، شبهای قدر، روز عاشورا و سایر مناسبتهای مذهبی نشان می دهد که فداکاری های شهدا و ایثارگران آنقدر جامعه ما را مهیا کرده است که سمپاشی های دشمن در جامعه تاثیر قابل توجهی نداشته و نخواهد داشت.

جمع حاضر که متشکل از خانواده معظم شهدا، جانبازان و آزادگان 8 سال دفاع مقدس بودند، نماز جماعت را به امامت حضرت آیت الله ایمانی اقامه و سپس با معظم له افطار نمودند.

نظرات بینندگان