کد خبر: ۴۱۶۰۶
تاریخ انتشار: ۱۶:۴۸ - ۲۹ تير ۱۳۹۲

امام جمعه فسا: شورای شهر، شهردار مستعفی را دعوت به کار کند

حجت الاسلام والمسلمین دکتر طهماسبی امام جمعه شهرستان فسا از اعضای شورای فسا خواست، بلاغی (شهردار مستعفی فسا) را دعوت به کار کنند.
به گزارش خبرنگار شیرازه از فسا، حجت الاسلام والمسلمین طهماسبی امام جمعه شهرستان فسا در خطبه های 28 تیرماه با اشاره به ضرورت ثبات مدیریت و قدرشناسی از مدیران پرتلاش گفت: این چند وقتی که ما نبودیم اتفاقاتی افتاده است، من ناراحت شدم، نگران شدم، متاسفانه شورای شهر که خب یک و ماه اندی بیشتر به پایان وقت قانونی اش نمانده، کار نسنجیده ای انجام داده اند.
طهماسبی افزود: در اواخر کار که انسان این کار نسنجیده را انجام نمی دهد، شهرداری که دو سال خدمت کرده است- من نمی خواهم بگویم آقای بلاغی مشکلی نداشته، همه ی ما مشکل داریم، بالاخره همه ی ما که غیر معصوم هستیم ممکن است اشتباهاتی از ما سر بزند، اما انسان باید انصاف داشته باشد این شخص معدل مدیریت دو ساله اش بسیار بسیار بالاتر از معدل شهردار های سابق است. خیلی کار کرده است. این بی انصافی است که در آستانه این که کار شورای قبلی دارد تمام می شود بیایند یک مدیر موفق را مجبور به استعفا کنند. این را من اصلا نمی پسندم، اصلا کار درستی نیست، کارهای شهر خوب داشت پیش می رفت، خیلی از کارهای اساسی داشت انجام می شد، خیلی از مشکلات مرتفع شد.

امام جمعه فسا خاطر نشان کرد: انسان از خدمتگزار خودش این طوری قدرناشناسی نمی کند . من اصلا این کار را به صلاح نمی دانستم و اگر حضور داشتم قهرا با عزیزان شورا صحبت می کردم که از این کارشان منصرف شوند. الان هم به آنها توصیه می کنم نگذارید به مدیریت شهری خللی وارد شود. از آقای بلاغی درخواست کنید که برگردد به شهرداری ، که کارهای نیمه تمام خودش را تمام کند و کارهایش را انجام دهد.

دکتر طهماسبی در ادامه خطاب به اعضای شورای شهر فسا اضافه کرد: شورای جدید هم ما نمی خواهیم دستشان را ببندیم، حق قانونی آنان است، شورای جدید هم با توجه به وضعیت اگر فرد قوی تری پیدا کردند خب هم حق آن ها و حق این مردم است که فرد قوی تر را به عنوان شهردار بگذارند اما اگر فرد قوی تری پیدا نکردند طبیعتا باید مدیریت های سابق را ابقا کنند.

امام جمعه فسا تصریح کرد: تزلزل در مدیریت باعث به زمین ماندن کار می شود، یک شهرداری که دو سال کار کرده است، آن وقت آن یک ماه آخر یک فردی را بگذاریم که خب سررشته ای ندارد، قدرت ندارد نمی تواند کار کند آن هم سرپرست. ضررش را این مردم می کنند دودش در چشم این مردم می رود.

حجت الاسلام والمسلمین طهماسبی در پایان اظهار داشت: این نصایح خیرخواهانه ما را امیدواریم شورای محترم بپذیرند و جناب آقای بلاغی را در این مدت باقی مانده دعوت به کار کنند تا در مدیریت شهری خللی وارد نشود.
نظرات بینندگان