کد خبر: ۴۲۲۳۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۷ - ۱۵ مرداد ۱۳۹۲

ماراتون پر تب و تاب مدعیان دروغین

افراد ساده لوح کم تحمل همیشه در پی راه های میانبر برای رسیدن به اهداف و نتایج کارهایشان هستند؛ پس بجای صبوری پیشه کردن در کارها خواهان قدرتی ماوراء طبیعه هستند که هرچه سریعتر آنها را از نتیاج اعمال خود مطلع سازد.
به گزارش شیرازه به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج طلاب فارس، کمی به حوالیتان بنگرید, اقشار مختلف مردم را می توانید مشاهده کنید؛ از کودک و نوجوان گرفته تا جوانان و بزرگسالان دارای دغدغه های طول و دراز از جمله نتایج کنکور, انتخاب شریک زندگی, استخدام در یک شرکت و صاحب شغل شدن, ازدواج و خوشبختی فرزندان و بسیاری از این دغدغه ها که در طول زندگی خود با آنها زندگی می کنیم و سعی در برطرف کردن این مشکلات و رسیدن به آرامش را داریم.

بعضی ها هستند که راه مقابله با اینگونه مشکلات را خوب بلدند و در بعضی از نشریات, اطلاعیه های دیواری, پیامک های تبلیغاتی و... تلاش می کنند که ما را به سمت خود بکشانند و به قول خودشان مشکلاتمان را برطرف سازند! یکی را پولدار کنند و یا راه پولداری را نشانش دهند.
دیگری را شوهر دهند و خوشبختش کنند و یکی دیگر را رتبه یک کنکور سراسری!!!

آری,می توان رد پای مدعیان و عارفان دروغین را در همین حوالی جست. همه ما زمانی که بیمار می شویم به متخصصی که بیماری ها را خوب میشناسد مراجعه می کنیم. اگر بخواهیم منزلمان را بنا کنیم در پی یک معمار و متخصص هستیم که آشنا با فن ساخت و ساز باشد.
اما به مسائل اعتقادی و مشکلات روزمره زندگی که می رسیم این روحیه متخصص شناسی درون بعضی هایمان از بین می رود و هنوز دلیلش را نمی دانیم! شاید ضعف در ایمان است؟!
اگر ما کارشناسان یک رشته خاص را بشناسیم و یا با انسان های حقیقی و دیندار حشر و نشر داشته باشیم به راحتی می توانیم عارفان دروغین و حیله گر را از افراد خداشناس و دینداران واقعی تمییز و تشخیص دهیم.

این نکته حائز اهمیتی است که می تواند ما را در به دام افتادن تله سالکان دروغین و منجیان رهایی مردم از مشکلات مصون دارد, اما مشکل در اینجاست که بعضی هایمان نمی خواهیم قبول کنیم و خواب خرگوشی را ترجیح می دهیم! باید مشتریان همچین دکان هایی نکاتی را درباره انگیزه اینگونه ناجیان مردم بدانند.

با توجه به گفته روانشناسان آقایان به دلیل گرایش بیشتری که به پول و قدرت و شهرت دارند بیشتر به عرصه پرفراز و نشیب رمالی روی می آورند. اما حضور بانوان هم در این ماراتون گناه چشمگیر است! افزایش بی اندازه تمایلات نفسانی بعضی از انسانها باعث می شود کبک شیطان خروس بخواند و از این آب گل آلود ماهی بگیرد.

شیطان با سوء استفاده از تمایلات نفسانی و غفلت اینگونه افراد آنها را به گفتن دروغ های شاخدار وا می دارد تا بیشتر مورد توجه مردم قرار بگیرند. آخر این را باید گفت که مردم شنیدن دروغ جذاب را به شنیدن واقعیت تلخ ترجیح می دهند و متاسفانه این نقطه ضعف مردم، به نقطه عطف رسیدن شیطان رجیم به پیروزی می باشد.

افراد ساده لوح کم تحمل همیشه در پی راه های میانبر برای رسیدن به اهداف و نتایج کارهایشان هستند؛ پس بجای صبوری پیشه کردن در کارها خواهان قدرتی ماوراء طبیعه هستند که هرچه سریعتر آنها را از نتیاج اعمال خود مطلع سازد. چون این نیرو را در خود پیدا نمی کنند به دامان پر مهر عارفان دروغین چنگ می زنند و از آنها طلب کمک می کنند!

مردم کشورمان با دین خو گرفته اند وتاثیر دین داری را در زندگی مشاهده می کنند؛ به همین شکل مدعیان دروغین برای جلب توجه بیشتر و عارف و دیندار نشان دادن خود از احساسات دینی مردم سوء استفاده کرده و آن را علم می کنند تا به اهداف پلید خود برسند به همین دلیل است که در شهرهای مقدس و دین مدار کشورمان بیشتر سرو کله این نوکران شیطان پیدا می شود.

ماموریت ناجیان دروغین تنها به خالی کردن جیب مردم ختم نمی شود؛ اینگونه افراد با ناآگاهی و نادانی خود صدمات زیادی به دین و شریعت وارد می کنند و در دین بدعت می گذارند و آن را به انحراف می کشانند.

در شهرمان کم نیستند افراد شیطان صفتی که با استفاده نام مبارک پیامبراسلام(ص) کتابچه هایی درست کرده اند که در آن کتابچه ها آیات و احادیث پیامبرگرامی تحریف شده و عده ایی بی سواد را به دور آن جمع کرده و آموزه های بهائیت, وهابیت و شیطان پرستی را تبلیغ و ترویج می کنند.

و اما بعضی ها همچنان در خواب خرگوشی بسر می برند و نسبت به تقدیر خدا بی تفاوت می باشند, نمی دانند که رمالی و سحر و جادو راه حل مشکلات نیست؛ این سعی و تلاش ما و توکل به ذات اقدس الهی است که باعث می شود ما به اهداف خود برسیم و خوشبختی را به دست آوریم و به آنچه که شایسته آنیم دست یابیم.

انتهای پیام/224224


نویسنده :
سیدمرتضی کاظمی نسب
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
سعید
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۲
0
باسلام،چرا بعضی ها اینقدر به این خرافات توجه میکند?استجابت دعا شرط دارد