کد خبر: ۴۲۲۴۰
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۱ - ۱۵ مرداد ۱۳۹۲
قائدی بخشدار رستاق خبر داد؛

سیل عظیم ورودی شهرک ولی عصر داراب را مسدود کرد+تصاویر

دو عدد پل ورودی شهرک دچار آب گرفتگی شده بود که در همین وضعیت یک اتوبوس از مسیر منحرف شده و حدود یک ساعت ورودی شهرک بسته شده بود.

به گزارش شیرازه به نقل از داراب آنلاین، بعد از ظهر روز گذشته 14 مرداد ماه بارندگی شدید و آب گرفتگی معابر موجب خسارات مالی به شهرک ولیعصر (عج) بخش رستاق شد.
قائدی بخشدار رستاق در مصاحبه با خبرنگار داراب آنلاین گفت: به تناسب پیش بینی وضع هوا بعد از ظهر امروز راس ساعت 5 بعد از ظهر در شهرک ولیعصر (لایزنگان) شاهد تگرگ، رگبار، طوفان و رعدو برق بودیم که به تبع آن یک سیل عظیم و پر خسارتی را به دنبال داشت.

 


وی با اشاره به اینکه راه ورودی شهرک ولیعصر حدود یک ساعت بسته بوده است ادامه داد: دو عدد پل ورودی شهرک دچار آب گرفتگی شده بود که در همین وضعیت یک اتوبوس از مسیر منحرف شده و حدود یک ساعت ورودی شهرک بسته شده بود.
محمود قائدی افزود: آب از سدی که جهت ورود آب به شهرک ولیعصر ساخته شده بود سر ریز شده و به داخل تعدادی از منازل نفوذ و بیش از 100 متر مربع از آسفالت خیابان اصلی داخل شهرک را تخریب کرده است.

 


قائدی در خصوص نوع خسارات وارده بر اثر بارندگی گفت: به دلیل اینکه وضعیت آب و هوا از قبل پیش بینی و اداره هواشناسی داراب اطلاع داده بود مردم آمادگی داشتند به همین جهت خسارت جانی نداشتیم و فقط خسارات مالی بوده است.
بخشدار بخش رستاق در خصوص جبران خسارات موجود گفت: در وضعیت موجود در خصوص خسارتی که در قسمت ورودی شهرک ولیعصر به وجود آمده باید در اولین فرصت از طریق اداره راه و شهرسازی برای جلوگیری از وقوع خطرات احتمالی مخلوط ریزی که حداقل کار است انجام دهیم تا جاده ترمیم شود.

قائدی بخشدار رستاق در پابان از همه دست اندرکاران از جمله اورژانس، هلال احمر، پاسگاه انتظامی رستاق، و شهرداری جنت شهر که در محل جهت امداد رسانی حضور داشتند تقدیر و تشکر کرد.

 

 
نظرات بینندگان