کد خبر: ۴۳۲۳۳
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۸ - ۰۹ شهريور ۱۳۹۲
مدیر آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) تأكيد كرد:

شورای چهارم شهر، شاهچراغ را از مهجوریتی که اطراف آن را فرا گرفته نجات دهد

وجود ساختمان‌های مخروبه و فرسوده در حال فرو ریختن، وضعیت نامناسب کوچه‌ها، حضور زننده و ژنده‌پوش معتادان و متکدیان، حضور بی‌محابای دستفروشان در اطراف حرم‌های شریف و سر و صدای آن‌ها، ترافیک غیرقابل کنترل و درهم خیابان احمدی و سه راه احمدی از جمله موضوعاتی است که باید اعضای شورای چهارم شهر شیراز به آن ها توجه داشته باشند.
به گزارش شیرازه به نقل از روابط عمومی آستان مقدس احمدی و محمدی(ع)، مدیر آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) خواستار توجه بیشتر اعضای شورای اسلامی شهر در دوره چهارم به تسریع در اجرای طرح توسعه بارگاه ملکوتی حضرت شاهچراغ(ع) شد.

سيد محمد حسن دستغيب گفت: از آنجا که طرح توسعه شهر شیراز بر محوریت سومین حرم اهل بیت(ع) گذاشته شده از شورای چهارم انتظار می‌رود که توجه بیشتری بر طرح توسعه بارگاه شاهچراغ(ع) داشته باشد.

وی تصریح کرد: باید همه تلاش کنیم تا این امامزاده واجب‌التکریم را از مهجوریتی که اطراف آن را فرا گرفته است، رهایی بخشیم.

به گفته دستغیب وجود ساختمان‌های مخروبه و فرسوده در حال فرو ریختن، وضعیت نامناسب کوچه‌ها، حضور زننده و ژنده‌پوش معتادان و متکدیان، حضور بی‌محابای دستفروشان در اطراف حرم‌های شریف و سر و صدای آن‌ها، ترافیک غیرقابل کنترل و درهم خیابان احمدی و سه راه احمدی از جمله موضوعاتی است که باید اعضای شورای چهارم شهر شیراز به آن ها توجه داشته باشند.

مدیر آستان مقدس با بیان اینکه همه مسئولان و مردم درخصوص محوریت حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) در توسعه شیراز هم نظر و متفق القول هستند، گفت: به نظر می‌رسد شورای اسلامی شهر دوره چهارم به همراه شهردار مردمی این شهر باید تلاش کنند که همراه با انجام فعالیت‌های عمرانی، مسائل اجتماعی و فرهنگی اطراف حرم‌های شریف را مدنظر قراردهند.

دستغیب با قدردانی از تلاش‌های انجام شده، آمادگی آستان مقدس را برای همکاری با شورای اسلامی شهر و شهرداری شیراز و دیگر ارگان‌های ذیربط برای رفع سریع مهجوریت‌ها اعلام کرد.

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۰۹ شهريور ۱۳۹۲
3
خداروشکر که خود مسئولین آگاه هستند ودر امرنظم اطراف حرمها کاری ازپیش نمیره.بنده خدا ما20سال خونمون همون اطرافه و از20 سال پیش میخان اطراف حرم وسنگ سیاه و کوچه زغالیا رو یکی کنن تا شاهچراغ به سید تاج الدین وصل شه اما انگار نه انگار.درمورد معتاداهم به شهرداری که زنگ میزنیم میگه بزنید110!به110هم که میزنیم میگه وقتی معتادا هسن زنگ بزنین!(از این به بعدشهروندا بایدبشینن کشیک بدن تا ببینن معتادا کی میرسن،110هم برای خودش خوش باشه.مگه نه شیرازه؟)
ali
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۰۹ شهريور ۱۳۹۲
0
کاش همینطورکه همه باید برای آبادانی حرم واطراف آن کارکنند کاش مدیریت محترم حرم هم یک کمی کارانجام میدادند نه فقط منتظرباشند تا دیگران کارکنندوای کاش برنامه های فرهنگی که برگزارمیشد ازکیفیت خوبی برخورداربود وبه جای اینکه ازبازنشستگانی که الان موقع استراحت آنهاهست ازجوانان استفاده می کردند
ساغر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۰۹ شهريور ۱۳۹۲
0
تا كي سكوت در مقابل بي عدالتي تا كي بالا شهر پايين شهر حرم احمد بن موسي در فشار نامهرباني هاست
محمد
UNITED STATES
شنبه ۰۹ شهريور ۱۳۹۲
0
شایسته است کسانی سکاندار سومین حرم اهل بیت باشند که دارای تعهد وتخصص توام باشند باید این تعببر را برای گروهی از نبروهای شاغل در شاهچراغ بکار برد شعبه ایی از سازمان بازنشستگی یا ناحیه 5 اموزش وپرورش فارس خدا پدر خانم د را بیامرزه که هر کی بازنشست شد را به شاهچراع اورد .... اینها نشانه چیست .....
تولیت یا ...
پیری و مدیریت خانوادگی تنها علل عدم رشد شایسته این امام زاده واجب التعظیم است
خدایا به فریاد همه ما برس ،،،،،،.
مدیر سایت
مدیر سایت
شنبه ۰۹ شهريور ۱۳۹۲
بخشی از نظر شما به دلیل عدم رعایت مقررات سایت حذف شد
فرخ
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۰۹ شهريور ۱۳۹۲
0
هر چه به اوليا كه در اين محل مدفون شدند ومورد ظلم قرار گرفتند احترام بگذاريم پاداش ان را دريافت خواهيم كرد ار ايت الله سيد علي اصغر دستيغيب درخواست داريم به اطراف حرم و مردم توجه كنند مردم از ترس معتادان و عناصر فاسد از انجا فرار كرده اندحيف است در قديم زمان اقا سيد عبد الحسين خانه ايشا ه مجاور حرم بود دعاي كميل بود و روح ملكوتي صداي ايشان در خاطر ماست