کد خبر: ۴۳۵۸۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۱ - ۱۷ شهريور ۱۳۹۲

روگذر زند در گذر بی اهمیتی

با توجه به اینکه این زیر گذر در کنار بعضی از آثار تاریخی تاریخی و فرهنگی و محل گذر گردشگران قرارگرفته توجه به این زیر گذر به لحاظ زیبا سازی و و فضای سازی ضروری به نظر می رسد.
به گزارش شیرازه، بیش از 14 سال است که از ساخت زیر زند می گذرد. این زیر گذر که از حدفاصل میدان شهرداری تا بازار وکیل است از زمان افتتاح با مشکلات مختلفی از لحاظ زیبایی و فضای مناسب روبرو بوده است.
با توجه به اینکه این زیر گذر در کنار بعضی از آثار تاریخی تاریخی و فرهنگی و محل گذر گردشگران قرارگرفته توجه به این زیر گذر از لحاظ زیبا سازی و فضای سازی ضروری به نظر می رسد.
از جمله مشکلاتی که این محل با آن روبرو است وجود دست فروشانی است که فضای بصری روی این زیر گذز را نازیبا می سازد از طرفی شهرداری شیراز هم وعده داده بودکه هرچه سریعتر این چنین مواردی را سازماندهی خواهد کرد.اما تاکنون خبری از اجرایی شدن این وعده ها مشاهده نشده است.
مشکل دیگری که روی زیر گذر زند مقابل  بازار وکیل با آن دست و پنجه نرم می کند پارک خودرو های متعددی است که علارقم نبود فضای سبز، فضای جلوی این بازار تاریخی را با مشکلات دو چندانی روبرو کرده است. که امیدواریم با چاره اندیشی مسئولین شهری برای ایجاد فضای سبز و دلنشین در این مکان موجب جذب بیشتر گردشگران به شهرمان شوند. نظر شما مخاطبین گرامی به گزارش تصویری زیر جلب می کنم.


نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۷ شهريور ۱۳۹۲
0
همین چند کتابفروشی سیار هم تعطیل کنید تا مشکلات شیراز حل شود و به زیبایی آن افزوده شود .
sqnnnlks
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۷ شهريور ۱۳۹۲
0