کد خبر: ۴۳۷۱۴
تاریخ انتشار: ۱۸:۵۱ - ۱۹ شهريور ۱۳۹۲
فرمانده سپاه ثارالله شیراز:

بزرگان فارس اجازه ندهند افراد غیرارزشی و رفوزه سکان استان را در دست گیرند

باید تلاش کرد که مدیران دلسوز، حزب‌اللهی و امتحان پس داده که از سرمایه‌های انسانی این استان هستند، حفظ شوند، اما در سال‌های گذشته، فارس با وجود مدیران ضعیف به اندازه کافی متضرر شده است.
به گزارش شیرازه به نقل از فارس، سرهنگ پاسدار منصور میرزائیان بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برای خلق حماسه اقتصادی نیاز به تعامل، وفاق و همدلی میان تمام دستگاه‌های اجرایی، مردم و مسئولان است.

وی با اشاره به اینکه مردم چشم به راه اقدام عملی و ملموس مسئولان برای تحقق و خلق حماسه اقتصادی هستند، افزود: بر اثر بی‌توجهی بعضی از مسئولان، گرانی و تورم بر زندگی دهک‌های پایین جامعه فشار آورده و اثرات آن در نوع برخورد در جامعه آشکار است.

فرمانده بسیج سپاه ثارالله شیراز خاطرنشان کرد: بسیاری از ناهنجاری‌های اجتماعی، فساد، منکرات و حوادث تلخ ناشی از ناهمخوانی در دخل و خرج مردم است، بنابراین توجه جدی به حماسه اقتصادی ضروری است.

میرزائیان تصریح کرد: استان فارس با قرار گرفتن بر قله و عنوان سومین حرم اهل بیت (ع) و 14 هزار و 600 شهید سرافراز ولایتمدار با ظرفیت‌ها و توانمندی‌های منحصربه‌فرد به ویژه منابع سرشار خدادادی، باید از مدیران توانمند و بدون حاشیه برخوردار شود.

وی بیان داشت: نخبگان و بزرگان فارس در معرض آزمون دیگری هستند و نباید اجازه دهند افراد ضعیف، کم‌تجربه، حاشیه‌دار، ناهماهنگ، غیرارزشی و رفوزه شده در عرصه‌های منختلف سیاسی، سکان این استان را در دست گیرند.

فرمانده بسیج سپاه ثارالله شیراز اضافه کرد: باید تلاش کرد که مدیران دلسوز، حزب‌اللهی و امتحان پس داده که از سرمایه‌های انسانی این استان هستند، حفظ شوند، اما در سال‌های گذشته، فارس با وجود مدیران ضعیف به اندازه کافی متضرر شده است.

میرزائیان ابراز داشت: در آستانه هفته دفاع مقدس عهد ببندیم که از فرهنگ جهادی به ویژه فرهنگ ایثار و شهادت در تمام عرصه‌ها پاسداری کنیم.


نظرات بینندگان